English

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان خبر داد:

مصدومیت هزار و ۹۷۱ نفر بر اثر حوادث رانندگی

هزار و ۹۷۱ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان مصدوم شدند.

مصدومیت هزار و ۹۷۱ نفر بر اثر حوادث رانندگی
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، بهزاد غضنفری پور اظهار کرد: هزار و ۹۷۱ نفر در استان کردستان بر اثر حوادث رانندگی در فصل بهار مصدوم شدند که از این تعداد هزار و ۳۶۵ نفر مرد و ۶۰۶ نفر زن بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار پزشکی قانونی کردستان ۱۰۷ نفر نیز بر اثر تصادفات رانندگی فوت کرده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر در درون شهر، ۸۴ نفر برون شهری و یازده نفر در جاده‌های روستایی دچار حادثه و فوت شده‌اند.

وی همچنین به آمار متوفیان ناشی از سوختگی در کردستان اشاره کرد و افزود: در فصل بهار امسال ۱۰ نفر بر اثر سوختگی فوت شدند که از این تعداد ۶ نفر مرد و چهار نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان بیشترین آمار فوت ناشی از سوختگی را مربوط به اردیبهشت ماه دانست و اذعان کرد: پنج نفر از فوتی‌های ناشی از سوختگی در اردیبهشت ماه اتفاق افتاده است.

غضنفری‌پور تصریح کرد: ۲ نفر نیز در استان کردستان بر اثر غرق شدگی فوت شدند.

وی آمار متوفیان ناشی از برق گرفتگی را نیز سه نفر برشمرد و اعلام کرد: همچنین ۲ نفر بر اثر گاز منواکسید کربن در کردستان فوت شده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان به آمار معاینات نزاع (جسمانی) استان کردستان در فصل بهار پرداخت و افزود: ۲ هزار و ۹۷۳ نفر تحت معاینه قرار گرفتند که ۸۵۸ نفر را زن و ۲ هزار و ۱۱۵ نفر را مرد تشکیل می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه