English

فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد:

آزادگان نمونه بارز ایثار و مقاومت در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان آزادگان را سند حقانیت انقلاب اسلامی و نمونه بارز و بی‌بدیل ایثار و مقاومت عنوان کرد.

آزادگان نمونه بارز ایثار و مقاومت در کردستان
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سردار علی آزادی ظهر امروز در دیدار با آزادگان سرافراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: ایران اسلامی عزت و اقتدار امروز خود را مدیون شهیدان، جانبازان و آزادگانی است که همه هستی خود را وقف اعتلای اسلام و کشور عزیزمان کردند. 

وی ضمن تقدیر از مجاهدت‌ها و رشادت‌های اسرای جنگ تحمیلی در زندان‌های رژیم بعث عراق گفت: آزادگان درس آزادگی را از امام حسین(ع) آموختند و سختی‌ها نتوانست خللی در روحیه آن‌ها ایجاد کند، آزادگان از روحیه بالای ایمانی برخوردار و عشق به اسلام و انقلاب و عشق به امام و معنویت عاملی بود تا مقابل شکنجه‌های جسمی و روحی دشمن استقامت کنند و تمام سختی‌ها نتوانست هیچ خللی در روحیه آنان ایجاد کند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان آزادگان را سند حقانیت انقلاب اسلامی و نمونه بارز و بی‌بدیل ایثار و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: تکریم و تعظیم ایثارگران راه خدا و آزادگان سرافراز یک وظیفه بزرگ دینی و ملی است که این امر تنها نباید به یک روز محدود شود بلکه باید همواره مورد تجلیل قرار گیرند.

وی افزود: بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال 1369 و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است. روزی که یادآور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت به خاک پاک میهن اسلامی و بازگشت مردان قبیله غیرت و تندیس استقامت که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی خود در برابر فشارهای جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه‌های مزدوران هراسی به خود راه ندادند. 

آزادی بیان کرد: آزادگان دلاور و سرافراز ایران اسلامی با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند. رادمردانی که تمام هستی خود را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت‌ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی در وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) دست برنداشته‌اند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان ابراز داشت: آزادگان اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا کردند. این غیورمردان به دنیا نشان دادند لحظه‌ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته و امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد. 

در پایان به رسم یادبود از آزادگان انتظامی استان کردستان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه