English

نماینده ولی فقیه در کردستان خبر داد:

بازدید نماینده ولی‌فقیه در کردستان از مواکب اربعین

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از روند خدمت‌رسانی مواکب مختلف شهرستان‌های سروآباد و مریوان و مرز باشماق بازدید کرد و به موکب‌داران حسینی خداقوت گفت.

بازدید نماینده ولی‌فقیه در کردستان از مواکب اربعین
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان از مواکب مختلف شهرستان‌های سروآباد و مریوان و مرز باشماق بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زائران و کیفیت کار رسید.

وی ابتدا از مواکب و زیرساخت‌های مرز باشماق بازدید و در میان خادمین و موکب‌داران این پایانه حضور پیدا کرد و ضمن خداقوت به آنها و قدردانی از تلاش‌های در راه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع)، پای دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها نشست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی تأکید کرد و اظهار داشت: امید که نحوه خدمات و برخورد و مهمان‌نوازی از زائرانی که مرز استان کردستان - مرز باشماق را به عنوان مسیر پیاده‌روی اربعین انتخاب می‌کنند، طوری باشد که زوار حضرت سیدالشهدا(ع) در کنار سفر معنوی با خاطره خوش به استان خود بازگردند.

وی خدمت‌رسانی موکب‌داران به زائران اربعین در این دو شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: جدا از ارائه خدمات، محل اسکان و جای خوب نیز برای زائران در نظر گرفته شده، به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توصیه می‌شود که حتماً از این مسیر عبور کرده و در کنار سفر خوب و معنوی از ظرفیت‌ها و مناظر گردشگری و مهمان‌نوازی مردمان این دیار بهره‌مند شوند.

پورذهبی با حضور در میان زائران و موکب‌داران در یک فضای صمیمانه و به دور از تشریفات، در سخنانی به صفات و ویژگی‌های امام حسین(ع) پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه