English

رئیس کل دادگستری کردستان:

تحقق تحول و تعالی در دستگاه قضایی رضایت عمومی را به دنبال دارد

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: ایجاد امید، رضایتمندی و اعتماد عمومی نتیجه تحقق تحول و تعالی در دستگاه قضایی است که مورد تاکید رهبری و ریاست قوه قضاییه است.

تحقق تحول و تعالی در دستگاه قضایی رضایت عمومی را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام حسینی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان مریوان اظهار کرد: دستگاه قضایی به عنوان یکی از سه رکن نظام جمهوری اسلامی وظایف و جایگاه رفیعی دارد و از زمان تصدی شهید آیت الله رییسی در قوه قضاییه سند تحول قضایی تدوین شد و این سند نقطه عطفی در اقدامات و برنامه های دستگاه قضایی بشمار می رود.

وی افزود: سند تحول قضایی امسال با عنوان سند تحول و تعالی، اصلاح و به دادگستری استانها ابلاغ شد و در ۲ سال اخیر با زعامت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در دستگاه قضایی در ذیل سند تحول، برنامه عملیاتی به استانها ابلاغ شده که تدوین این برنامه سالیانه سبب شده است، اقدامات دستگاه قضایی برنامه محور و موضوع محور شود.

رئیس کل دادگستری کردستان با بیان اینکه ایجاد امید و رضایتمندی نتیجه تحقق تحول و تعالی در دستگاه قضایی است، گفت: در چند سال اخیر، دادگستری شهرستان مریوان با کمبودها و مشکلات متعددی در زمینه اجرای عدالت و تحقق حقوق عامه دست و پنجه نرم می کرد و وضعیت بحرانی از لحاظ انباشت و رسوب پرونده ها داشت که نیاز بود ورود جدی به وضعیت این حوزه قضایی شود.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده در ستاد دادگستری استان و همکاری و تلاش‌های شبانه روزی رئیس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان اداری در دادگستری مریوان، اتفاقات بسیار خوبی در این شهرستان رقم خورد که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: شهرستان مریوان به لحاظ وجود مواهب طبیعی و خدادادی از جمله مرز باشماق، معادن، منابع طبیعی و جنگل و دریاچه زریوار یکی از شهرستان های مهم استان است و لازم بود به صورت ویژه به مشکلات آن ورود شود.

در ادامه این آیین از خدمات علیرضا جعفری تقدیر و فرهاد عاصمی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی مریوان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه