English

مدیرکل بهزیستی کردستان:

پویش «همه حاضر» در کردستان آغاز شد

در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به تامین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و بی بضاعت، پویش "همه حاضر" همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شد.

پویش «همه حاضر» در کردستان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، مدیرکل بهزیستی کردستان روز دوشنبه دراین رابطه گفت:  این پویش و در راستای تامین لوازم التحریر و البسه، کیف و کفش دانش‌آموزان و با اولویت خانوارهایی که در تامین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان هستند، اجرا خواهد شد.

حسین رسولی با باین اینکه اجرای این پویش تا ۱۵ مهر ادامه دارد، گفت:جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از اهداف اصلی اجرای این پویش است.

وی به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی استان در این پویش اشاره کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره حساب ۶۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ دراین پویش شرکت کنند.

مدیرکل بهزیستی کردستان یادآور شد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز آنان است و امسال نیزهمانند سال‌های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی رساندن آن به دست نیازمند واقعی اعلام می‌دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه