English

بازرس کل استان کردستان:

توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی فرصتی برای جذب سرمایه گذار است

بازرس کل استان کردستان گفت: مجتمع پتروشیمی کردستان یکی از مهمترین واحدهای صنعتی استان است که می تواند نقش آفرینی اثرگذاری در اشتغال و توسعه اقتصادی داشته باشد.

توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی فرصتی برای جذب سرمایه گذار است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، عیسی هواسی در راستای حمایت از تولید از مجتمع پتروشیمی کردستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدام های فرآیندی، تولیدی و همچنین وضعیت نیروگاه احداثی آن قرار گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت تولید پلی اتیلن سبک و نقش آن در ارز آوری برای کشور، گفت: مجتمع پتروشیمی کردستان یکی از مهمترین واحدهای صنعتی استان است و در سالی که جهش تولید با مشارکت مردمی نامکذاری شده است می تواند نقش آفرینی اثرگذاری داشته باشد.

بازرس کل استان کردستان در خصوص نحوه حمایت از بخش تولید در سازمان بازرسی، اظهار کرد: رویکرد سازمان بازرسی کل کشور حمایت هوشمند از تولید است و با استفاده از ظرفیت های قانونی و با لحاظ همه جوانب اعم از اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی، فرهنگی و … صورت می پذیرد.

هواسی در خصوص هماهنگی و همکاری دستگاه اجرایی و واحدهای تولیدی، بیان کرد: دستگاه های اجرایی متولی باید اقدام های موثر و هماهنگ در زمینه حمایت از تولید و رفع موانع آن بردارند لیکن واحدهای تولیدی بزرگ استان  نیز ضمن تعامل قانونی و سازنده، علاوه بر تکالیف تولیدی، مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال جامعه و استان انجام دهند.

وی با تأکید بر شفافیت اقدام های واحدهای تولیدی، افزود: هر میزان نظارت پذیری و شفافیت واحدهای تولیدی بخش خصوصی بیشتر باشد امکان حمایت در رفع موانع پیش روی تولید آنها برای دستگاه های نظارتی بیشتر امکان پذیر است.

بازرس کل استان کردستان با توجه به اهمیت زنجیره ارزش گاز، ادامه داد: توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی و جذب سرمایه گذاری در این خصوص می تواند زمینه اشتغال و جهش تولیدی را در استان فراهم سازد از طرفی این امر موجب جلوگیری از خام فروشی است.

هواسی در پایان مجددا بر جابه جایی حساب های بانکی واحد های تولید به داخل استان و کمک به چرخه اقتصادی استان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه