English

رئیس حوزه هنری کردستان:

غزل سرایان ایران در سنندج میزبان نغمه پاییزی سر می دهند

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: عصر شعر غزل های پاییزی با حضور غزل سرایانی از ۶ استان کشور و «شهریار پاکستان» به میزبانی سنندج برگزار می شود.

غزل سرایان ایران در سنندج میزبان نغمه پاییزی سر می دهند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسعد فرهادی گفت: این برنامه چهارشنبه ۱۸ مهرماه با حضور شاعرانی از استان های سیستان و بلوچستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان و حضور شاعری مهمان از کشور پاکستان در محل مجتمع فرهنگی وهنری"سنه" واقع در جنب پارک شهدای سنندج برگزار می شود.

وی افزود: شاعران و اساتید «طیبه مهبندانی» از سیستان و بلوچستان، «جلیل صفربیگی» و «حمیدرضا رستم پور» از استان ایلام، «جلیل آهنگرنژاد»، «علی سهامی»، «رضا موزونی» و «رضا جمشیدی» از کرمانشاه، «محمدسعید نجاری (ماموستا آسو)» از آذربایجان غربی، شاعرانی از استان لرستان و همچنین «سیداحمد حسینی» ملقب به «شهریار پاکستان» به عنوان مهمان در این عصرشعر غزل های خود را قرائت می کنند.

رئیس حوزه هنری کردستان اظهار کرد: در کنار شاعران مهمان اساتید و شاعرانی از استان کردستان «کامبیز کریمی»، «رحیم لقمانی»، «منصور دولتی»، «محمد رحیمی رضوان»، «سالار شریعتی»، «آرام گردون پیرایی»، «اقبال برقی»، «ادیب رسولی»، «سارا برازی»، «میدیا حسنی» و «سروه سهرابی» سروده های خود را تقدیم علاقه مندان می کنند.

فرهادی با دعوت از علاقه مندان شعر و ادب برای حضور در این محفل شاعرانه، ادامه داد: با تمام توان در راستای توسعه فرهنگ و ادب ایرانی و بومی، از فعالیت ها و تولیدات هنری هنرمندان شاعر و داستان نویس استان حمایت خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه