English

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛

استخر آموزشی دانش آموزی در دولت‌آباد کرمانشاه افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه از افتتاح استخر دانش‌آموزی نیلوفر مسکن مهر دولت‌آباد کرمانشاه در مساحت زمینی دو‌ هزار متر با حضور استاندار و رئیس کمیته المپیک خبر داد.

استخر آموزشی دانش آموزی در دولت‌آباد کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اولین استخر آموزشی دانش آموزان در محله دولت‌آباد با حضور رئیس کمیته ملی المپیک دکتر صالحی امیری, استاندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار کرمانشاه و دیگر مسئولان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این اولین استخر آموزشی ناحیه یک و سومین استخر آموزشی دانش‌آموزی کرمانشاه است.

نظری افزود: این استخر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۱۱۰۰ مترمربع جنب مسکن مهر دولت‌آباد باهدف آموزش شنا دانش آموزان هشتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

وی هزینه ساخت و تجهیزات این استخر را حدود سه میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این استخر با امکانات کامل آموزشی گنجایش ۱۰۰ شناگر را دارد. و هزینه آن از طریق اعتبارات ملی و استانی تأمین‌شده است.

لازم به ذکر است سه استخر آموزشی دانش‌آموزی دیگر در شهرستان‌های روانسر، دالاهو و سرپل ذهاب در حال ساخت است و استخر آموزشی سرپل ذهاب تا دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه