English

۱۳ تا ۱۵ آبان ماه سال جاری؛

کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان هنر راویان غزه راه اندازی می‌شود

کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان هنر راویان غزه در روزهای ۱۳ الی ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ به میزبانی تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان هنر راویان غزه راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،استاندار کرمانشاه در حاشیه این آیین برگزاری کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان هنر راویان غزه را یک رویداد ارزشمند برشمرد و گفت: کرمانشاه در قالب این رویداد میزبان هنرمندانی از سراسر کشور است.

محمدطیب صحرایی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه ملی در واقع ادای دینی به کودکان و مردم بی گناه غزه است و پیامی به وجدان های بیدار در دنیا که حامی ملت مظلوم فلسطین باشند.

وی در ادامه گفت: کرمانشاه از ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری برخوردار است و با توجه به همجواری با بخش عربی و کُردی عراق، آماده میزبانی از رویدادهای بزرگ در سطح ملی و بین المللی هستیم.

صحرایی افزود: استان کرمانشاه از ظرفیت های متعدد فرهنگی، هنری، تاریخی، میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های مختلف برخوردار است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند در این حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کند.

وی اضافه کرد: کرمانشاه همچنین با دو بخش عربی و کردی عراق همسایه است که یک ظرفیت بزرگ برای برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی و هنری مشترک است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: استان کرمانشاه در صورت حمایت های لازم، بسیار مشتاق میزبانی از برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و منطقه‌ای به ویژه با محوریت دانش آموزان است.

وی در ادامه سخنانش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در تقابل میان حق و باطل، کسانی که خاموش باشند، عملا همراه باطل هستند.

صحرایی یادآور شد: آنچه این روزها در فلسطین می‌گذرد، یک نسل کشی آشکار و یک جنایت عظیم و کم سابقه است.

وی یادآور شد: مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی بارها بمباران‌ها و موشک‌باران ها را تجربه کرده اند و به خوبی درد و رنج عظیم مردم غزه را درک می‌کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در مراسم رونمایی از پوستر این کارگاه ملی در استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان بیش از ۳۰ هنرمند نقاش از سراسر کشور خواهد بود تا با خلق آثار هنری روایتگر قصه پر غصه غزه باشند.

در پایان این نشست سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی و هنری به میزبانی کرمانشاه استقبال کرد و قول حمایت جدی از برگزاری این برنامه ها را داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه