English

رقابت ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری

نوبت اول کنکور در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و در این نوبت ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی باهم به رقابت می‌پردازند.

رقابت ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، نوبت اول کنکور در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و در این نوبت ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی باهم به رقابت می‌پردازند.

از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند و ۱۴ حوزه امتحانی در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان برای برگزاری آزمون سراسری در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که دوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی ، ۳۴ درصد در رشته علوم انسانی، هفت درصد در رشته ریاضی، پنج درصد زبان خارجی و ۲ درصد در رشته هنر شرکت کرده‌اند.

زمان آزمون رشته‌های علوم انسانی و ریاضی صبح روز پنجشنبه ساعت هشت و رشته‌های زبان‌های خارجی و هنر  بعد از ظهر همین روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه و همچنین زمان امتحان کنکور رشته تجربی را روز جمعه ساعت هشت صبح خواهد بود

گفتنی است که حوزه های امتحانی رشته های ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه شامل ۱۲ حوزه دانشگاه رازی ؛ ۲ حوزه دانشگاه صنعتی، چهار حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و ۲ حوزه در دانشگاه پیام نور بوده و آزمون امتحان رشته های هنر و زبان خارجی را صرفاً در هفت حوزه دانشگاه رازی خواهد بود.

آزمون رشته تجربی در صبح جمعه  ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، پنج حوزه در دانشگاه فنی حرفه‌ای، چهار حوزه در دانشگاه پیام نور، و هشت حوزه آموزش و پرورش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه