English

استاندار کرمانشاه:

تخلفات ساخت و ساز نباید منبع درآمدی اداره شهر باشد

استاندار کرمانشاه گفت که اداره شهر از طریق درآمدهای حاصل از جرایم تخلفات ساخت و ساز یک رویه غلط است و شهرداری باید با یک برنامه‌ریزی کارشناسی و منطقی از درآمدهای ناپایدار و مبتنی بر تخلفات به سمت درآمدهای پایدار گام بردارد.

تخلفات ساخت و ساز نباید منبع درآمدی اداره شهر باشد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

؛ محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه  در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت زیرساخت‌ها، روند خدمات رسانی و ساخت ‌و سازهای شهرداری منطقه ۵ کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استانداری و فرماندار و شهردار کرمانشاه انجام گرفت، عنوان کرد: منطقه ۵ وسیع‌ترین منطقه شهرداری کرمانشاه است که به دلیل واقع شدن در مسیر ورودی شرقی شهر، محل تردد گردشگران بسیاری است و مجموعه‌های گردشگری و تفریحی بزرگی هم در این منطقه واقع شده‌اند.

وی ادامه داد: در بازدید امروز موضوعات مختلفی مانند روند ساخت و سازها، سد معبر، وضعیت خدمات رسانی شهری مورد بررسی قرار گرفت و چندین مصوبه در این مورد به تصویب رسید.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: این مصوبات شامل برخی اقدامات در ورودی شهر و نقاط پر تردد، ساماندهی زباله‌ها و نخاله‌ها، آسفالت معابر، روکش آسفالت معابر اصلی، جدول کاری‌ها، ایجاد بوستان‌ها، ساماندهی کانال‌های جمع آوری آب، رسیدگی به پیاده‌روها و انجام برخی اصطلاحات در پارک شرقی می‌شود.

وی به نظارت معاونت عمرانی استانداری و بازرسی استانداری کرمانشاه بر روند اجرایی شدن این مصوبات اشاره کرد و گفت: این مصوبات باید برای مردم به صورت گسترده اطلاع رسانی شود تا مردم هم به شکل مناسبی بر کارها نظارت کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: این مصوبات باید هر چه زودتر اجرایی شوند و مردم قبل از آغاز تابستان شاهد تغییرات محسوس و ملموسی در نحوه خدمات دهی منطقه ۵ باشند.

وی بر برنامه ریزی مناسب برای ایجاد درآمدهای پایدار و مولد در شهرداری‌های مناطق، عنوان کرد: وابسته بودن پرداخت حقوق ها به درآمدهای حاصل از ماده صد یک روند غلط است که باید با برنامه ریزی مناسب اصلاح شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه