English

سرپرست حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه :

آتش در پاوه مهار شد/ علت آتش سوزی در دست بررسی است

بنا بر اعلام سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، آتش سوزی در منطقه بلبزان شهرستان پاوه که از روز چهارشنبه هفته گذشته شروع شده بود، بالاخره مهار گشت.

آتش در پاوه مهار شد/ علت آتش سوزی در دست بررسی است
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، سعید دزفولی‌نژاد در گفتگو با رسانه‌ها در مورد چگونگی آتش سوزی منطقه «بلبزان» شهرستان پاوه اعلام داشت: آتش سوزی در منطقه بلبزان شهرستان پاوه در روز چهارشنبه هفته گذشته مهار شده بود ولی بعد از ۲۴ ساعت دوباره در عصر روز پنجشنبه در این منطقه به دلیل آثار باقیمانده از آتش سوزی قبلی دوباره شعله ور و در همان ساعات اولیه، کار اطفای حریق آغاز و تمام نیروهای یگان حفاظت این اداره کل و ادارات محیط زیست شهرستان های اطراف به محل اعزام شدند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به سخت گذر بودن منطقه و وسعت آتش، پس از هماهنگی های به عمل آمده، ۲ فروند بالگرد آب پاش نیز جهت اطفای حریق به منطقه اعزام شدند و پس از ساعت ها تلاش بی وقفه همه نیروهای اعزام در منطقه اعم از نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، انجمن ها، سازمان های مردم نهاد و فعالان محیط زیستی و فرمانداری بالاخره آتش سوزی در این منطقه خاموش شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه وسعت آتش سوزی در این منطقه را بیش از ۲۰ هکتار اعلام کرد و گفت: تیم ها و گروه ها برای پایش و مراقبت در راستا جلوگیری از فوران دوباره آتش همچنان در منطقه حضور دارند.

گفتنی است که هنوز علت این حریق مشخص نشده است و بررسی ها در این زمینه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه