English

۲ باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه منهدم شدند

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ۲ باند بزرگ سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی در کرمانشاه منهدم و ۱۴ نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

۲ باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه منهدم شدند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سردار مهدی حاجیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی و پلیس فتا از فعالیت باندهای سازمان یافته در زمینه جعل اسناد هویتی و مدارک شناسایی در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی ۲ باند سازمان یافته در رابطه با جعل اسناد دولتی شده و طی عملیات‌هایی منجسم و مقتدرانه ۱۴ عضو آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند بیش از ۳ هزار سند و مدرک جعل شده و اوراق هویتی جعلی که به گفته متهمان برای برخی از آنها تا مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال هم وجه دریافت شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت اعضای باندهای متلاشی شده حتی به خارج از استان کرمانشاه هم کشیده شده بود و از استان‌های دیگر نیز سفارش دریافت کرده بودند.

وی یادآوری کرد: با اقدام به موقع مأموران پلیس آگاهی و فتا در شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد دولتی، مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال نیز در حساب بانکی آنها مسدود شده است.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به شناسایی و مسدود شدن بیش از ۱۰۰ گروه در فضای مجازی که متعلق به باندهای سازمان یافته جعل اسناد و مدارم دولتی و اوراق شناسایی می‌باشد، از مسدود شدن آنها خبر داد و گفت: افرادی هم که متقاضی اسناد جعلی هستند تحت تعقیب قرار دارند چرا که استفاده از آنها جرم بوده و قطعاً با این افراد نیز برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه