English

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه:

۵۴۰۷ ناظر بر صندوق‌های رای کرمانشاه نظارت دارند

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه تعداد 5407 ناظر بر روند صندوق‌های رای نظارت می‌کنند.

5407 ناظر بر صندوق‌های رای کرمانشاه نظارت دارند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، حجت الاسلام محسن مفید در خصوص روند مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: بعد از شهادت شهدای خدمت و پیش بینی که قانون اساسی در خصوص اقدام رئیس جمهور وجود داشت، در فرصت 50 روزه مقرر زمینه لازم برای انتخابت ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به باور اصلی نظام جمهوری اسلامی که بر اساس تعیین سرنوشت کشور به دست مردم نهادینه شده است، تمامی بسترهای لازم فراهم شد و تمامی دست اندر کاران درهیئت های نظارت بر اساس قانون مقدمات فراهم پردید و تا به این لحظه نیز طبق آمار استانی و کشوری استقبال خوب بوده است.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه تصریح کرد: براساس تحقق راهبردهای مقام معظم رهبری که به جدیت و هم افزایی در انتخابات پیش رو تاکید داشتند، در کمترین فرصت هیئت های نظارت در تمامی استان‌ها شکل گرفت و با همکاری فرمانان و بخشدران زیر نظر ستاد انتخابات استان تمامی مقدمات طی جلسات متوالی نخست جانمایی شعب و سپس عوامل اجرایی انجام شد.

وی در پایان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی رای مردم را تعیین کننده می داند و که تعیین سرنوشت به واسطه رای مردم تعیین می شود و می طلبد که مردم از فرصت و حق قانونی خود استفاده کرده و انتخاب اصلح را بر اساس مصالح کشور و نیاز اموز جامعه انتخاب کنند و بدانند که چه کسی بر مسند هیئت دولت اصلح را مد نظر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه