English

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

هیچ اقدام منحرف کننده انتخاباتی در کرمانشاه مشاهده نشد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات در نهایت سلامت و امنیت در حال برگزاری است و با وجود اینکه استان کرمانشاه در مناطق مرزی قرار دارد و امکان آلودگی و وقوع اتفاقات ناگوار وجود دارد، انتخابات بسیار امن و خوب برگزار شد.

هیچ اقدام منحرف کننده انتخاباتی در کرمانشاه مشاهده نشد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، علی شعبانی در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از مجموع شرکت کنندگان در انتخابات استان کرمانشاه 48 درصد بانوان و 52 درصد از آقایان بوده است.

وی با بیان اینکه 15 درصد مشارکت کنندگان با استفاده از شناسنامه و 85 درصد با استفاده از کارت ملی رأی دادند عنوان کرد: در زمان اوج مشارکت در هر دقیقه بین 1000 تا 1200 نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 12 درصد از شرکت‌کنندگان شامل 59 هزار و 500 نفر بین 18 تا 25 سال بوده‌اند عنوان کرد: بیشترین میزان رأی‌دهنده معادل 24 درصد و 116 هزار و 400 نفر مربوط به افراد بین 35 تا 45 سال بوده است.

شعبانی با بیان اینکه یک درصد مشارکت‌کنندگان بین 85 تا 95 ساله بوده‌اند گفت: 171 نفر از مشارکت‌کنندگان بالاتر از 95 سال هستند.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 18 امروز برخی از  شعب روستایی کار رأی‌گیری را به اتمام رساندند افزود: فرایند انتخابات در بیشتر شعب روستایی به اتمام رسیده و تعداد باقی مانده نیز تا دقایق دیگر به اتمام می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: بعد از اعلام اتمام فرایند رأی‌گیری تا آخرین نفر حاضر در شعب اخذ رأی انجام می‌شود.

شعبانی گفت: نتیجه نهایی انتخابات تا قبل از ظهر فردا توسط وزارت کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم نتایج انتخابات را از طریق رسانه ملی دنبال کنند افزود: انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزار شده است و با وجود اینکه استان کرمانشاه در مناطق مرزی قرار دارد و امکان آلودگی و وقوع اتفاقات ناگوار وجود دارد، اما تاکنون در استان اتفاق خاصی رخ نداده و انتخابات بسیار امن و خوب برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام جریاناتی که امروز با هم رقابت کردند همه درون گفتمان انقلاب اسلامی قرار داشتند گفت: هیچ گزارشی مبنی بر دخالت و جانبداری که مسیر انتخابات را منحرف کند، گزارش نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه