English

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کرمانشاه:

آقای جلیلی عضو هیچ حزبی نیست/ موافق نظر رقیب در رفع فیلترینگ هستیم

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کرمانشاه ضمن دعوت از عموم مردم کرمانشاه برای حضور 10 صبح چهارشنبه برای دیدار با این کاندیدای انتخاباتی، گفت: آقای جلیلی عضو هیچ گروه و جناحی نیست و عقل سلیم نمی پذیرد که در انتسابات اجرایی از طیف مخالف استفاده کرد.

آقای جلیلی عضو هیچ حزبی نیست/ موافق نظر رقیب در رفع فیلترینگ هستیم
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، عیدالرحیم بنکدار در جمع خبرنگاران خبرگزاری های استان در توضیح اولیه روند برگزاری انتخابات به پیشینه حضور دو طیف فعال کشور برای اداره امور کشور اشاره کرد و گفت: امروز در وهله نخست در طی چهار دهه سه چهارم امور دولتی کشور به دست جناح رقیب بوده و از این حیث بزرگواران باید بپذیرند که نمی شود برای رای جمع کردن به مردم متوسل شد و هرجا که به ما رای دادند آنها را بپذیریم، در غیراینصورت گناه را به گردن دیگران بیندازیم، کاندیدای انتخاباتی رقیب بارها و بارها در سخنرانی‌های خود اعلام داشته اند که عضو هیچ گروه و جناحی نیستند کما اینکه ایشان خودشان در دولت اصلاحات وزیر بوده اند.

وی در رابطه با خط و جریان فکری دکتر سعید جلیلی گفت: دکتر جلیلی خط و مشی حکمرانی اش بر اساس کلام امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر است و در این مسیر نیز همه مردم ولو افراد مخالف نظر ایشان و حتی ضدانقلاب هم مردم ایران هستند و ما باید پذیرای آنها باشیم.

 

ما مثل جناح رقیب پول نداریم تبلیغات زیاد انجام دهیم

اولین سوال از رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کرمانشاه در رابطه با حضور همزمان دو کاندیدای انتخاباتی در کرمانشاه و اینکه اقدامات اولیه و اطلاع رسانی برای تدارک حضور ایشان در سطح شهر و فضای رسانه‌ای انجام نشده است که وی ابراز داشت: خود ما نیز از این تداخل برنامه راضی نبودیم اما با توجه به کمی وقت و حجم بالای برنامه های دکتر جلیلی زمانی زودتر این موقع امکان پذیر نبود.

بنکدار در ادامه سخنانش با اشاره به این موضوع که یکی از دلایل حجم کم تبلیغات باز می گردد به اینکه ما پول کافی برای اداره ملزومات تبلیغاتی ستاد آقای جلیلی بر خلاف ستاد رقیب نداریم، تاکید کرد: در تیم رقیب شما می بینید که چه حجم از تبلیغات و شعارها نوشته و منعکس می شود، در حالی که واقعا ستاد ما هزینه کافی برای این اقدامات را ندارد.

وی در رابطه با سوال دیگری مبنی بر بی اخلاقی ها از سوی برخی از افراد در جناح های دوطرف نیز گفت: هر دو کاندید محترم به حفظ اخلاق معتقدند و قطعا این مهم نیز جزو ملزومات ستاد دکتر جلیلی در کرمانشاه می باشد.

 

با همه دنیا مذاکره می‌کنیم، براساس سیاست های کلی نظام

پرسش بعدی که بنکدار به آن جواب داد، دیدگاه دکتر جلیلی در حوزه سیاست خارجی بود که وی در پاسخ به آن صراحتا اعلام داشت که دکتر جلیلی در مناظره شب گذشته هم مکررا اعلام داشتند که ما با همه دنیا مذاکره خواهیم کرد در چارچوب سیاست های کلی اما کدخدا را قبول نداریم بلکه آمریکا هم یک کشور است که باید از در اقتدار با آنها وارد گفتگو شویم نه دیپلماسی ملتمسانه.

وی در ادامه گفتگوها در پاسخ به این پرسش که روند تحریم‌ها بر روی داروها بخصوص داروهای بیماران خاص اثر گذار بوده نیز گفت: در وهله نخست ما خودمان می توانیم دارو تولید کنیم و از طرفی هم ما با آنها مذاکره می کنیم اما آنها بدعهدی می کنند.

 

ما هم با نظر دکتر پزشکیان در رابطه با رفع فیلترینگ موافقیم

رئیس ستاد دکتر جلیلی در استان در ادامه در رابطه با دیدگاه این کاندیدا در رابطه با فضای فیلترینگ هم گفت: همچنان که در مناظره شب گذشته هم هر دو رقیب عنوان کردند ما هم با رفع فیلتر موافق هستیم تا جایی که مصالح امنیتی کشور به خطر نیفتد.

 

مردم باید قضاوت کنند که چه کسانی می‌خواهند بنزین را گران کنند

پرسش بعدی در رابطه با بیان کاندید رقیب در رابطه با افزایش قیمت بنزین بود که بنکدار در جواب آن گفت: مگر می شود رئیس ستاد کلامی را بیان کند و خود کاندید از آن بی اطلاع باشد و قطعا افزایش نرخ بنزین وضعیت اقتصادی کشور را به لحاظ فقر بیشتر و فشار را برای مردم بالاتر خواهد برد.

 

آقای جلیلی عضو هیچ جناحی نیست

رئیس ستاد جلیلی در کرمانشاه در پاسخ به این سوال که در مناظره شب گذشته این کاندیدا بر فراجناحی عمل کردن و مشارکت همه طیف ها و گروه ها در مناسب و امور کشور تاکید داشته است، گفت: آقای جلیلی عضو هیچ جناح و گروه فکری نیست، اما من از شما می‌پرسم آیا امکان دارد در سمت های اجرایی از طیف رقیب استفاده کرد، خیر استفاده از نظر کارشناسان متخصص در در باب مسائل را می توان فارغ از هر نگاه سیاسی دید اما اجرای امور نظرات قاطع و موافق می‌خواهد.

وی در ادامه در رابطه با سهم طیف های موافق اصولگرایی و اصلاح طلبی در اجرای امور کشور و استان ها نیز گفت: قطعا این مهم ممکن نیست.

 

من بعد از پیروزی آقای جلیلی هیچ سهمی نمی خواهم

نکته بعدی که بنکدار به آن تاکید داشت این موضوع بود که به واسطه مشکلات شخصی این دوره نیز نمی خواسته که در هیچ ستادی فعال باشد اما حال که قبول کرده است، صراحتا اعلام داشته است که پس از انتخابات هیچ سهمی دیگر نخواهد پذیرفت.

رئیس ستاد جلیلی در کرمانشاه در خصوص برخوردهای گذشته در سازمان بازرسی در طول دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی نیز گفت: من به شخصه مستقیما جلوی گماردن یک نماینده برای مدیران خاص ایستادگی کردم و اجازه دخالت را ندادم.

گفتنی است که این پرسش نیز مطرح گردید که آیا در طول سه سال گذشته به هیچ نماینده مجلسی اجازه عزل و نصب مدیران داده نشد که وی در پاسخ گفت: بله متاسفانه برخی از نمایندگان این دخالت را داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه