English

امروز در سفر انتخاباتی مسعود پزشکیان به کرمانشاه چه گذشت؟

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز چهارشنبه سیزدهم تیرماه در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود به دیار "سینه ستبر ایران زمین" سفر و با مردم کرمانشاه دیدار کرد و از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات آنان قرار گرفت.

امروز در سفر انتخاباتی مسعود پزشکیان به کرمانشاه چه گذشت؟
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سفر مسعود پزشکیان به کرمانشاه همانند دیگر برنامه های انتخاباتی که این روزها در نقاط مختلف کشور و در حمایت از نامزدهای ریاست جمهوری در حال برگزاری است، با حواشی همراه بود و مردم با در دست داشتن تصاویر و دست نوشته هایی، تلاش داشتند تا مطالبات و مشکلات این استان را به اطلاع این نامزد برسانند.

در این سفر علاوه بر دختر پزشکیان، محمد علوی وزیر سابق اطلاعات و شماری از نمایندگان مجلس و تعداد دیگری از مدیران سابق پزشکیان را همراهی می کردند.

امروز همزمان با سفر مسعود پزشکیان ، سعید جلیلی نیز به کرمانشاه سفر کرد که نیم ساعت پیش از ورود دکتر پزشکیان با استقبال هواداران خود به محل سخنرانی خود در ورزشگاه امام (ره) رفت.

پس از رفتن جلیلی ، مسعود پزشکیان با استقبال هواداران خود و شعارهای "پزشکیان زنده باد خاتمی پایده باد " وارد سالن انتظار فرودگاه کرمانشاه شد به طوری که برای دقایقی حرکت وی و هیات همراهش به دلیل ازدحام شدید مردم با وقفه مواجه شده و مراسم استقبال نیز که قرار بود در فرودگاه صورت بگیرد به محل دیگری تغییر یافت.

این نامزد ریاست جمهوری و هیات همراه در بدو ورود به کرمانشاه به مزار شهدای کرمانشاه رفت و با قرائت فاتحه به مقام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران در مورد سفر خود به کرمانشاه اظهار کرد که در دوران جنگ تحمیلی زمانی که طرح خود را می گذراند در شهر کرمانشاه مجروحان ناشی از جنگ تحمیلی را مداوا می کرده است.

پزشکیان در ادامه این سفر، طبق برنامه ریزی قبلی به سالن ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه رفت جایی که از قبل نسبت به حضور این نامزد و همراهان وی اطلاع رسانی شده بود و ازدحام شدید مردم برای استقبال از پزشکیان از محوطه ورزشگاه خارج و به خیابان کشیده شده بود.

در این برنامه شمار زیادی از کردهای اهل سنت و اهل حق کرمانشاه و اقوام مختلف استان اعم از زن و مرد با پوشیدن لباس های محلی خود نیز حضور داشتند که با در دست داشتن پرچم ها و عکس هایی از دکتر پزشکیان خود را برای استقبال از وی به این مکان رسانده بودند.

سالن شهید بهشتی کرمانشاه نیز که ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور انبوهی از هواداران دکتر پزشکیان شده بود که به دلیل پر شدن ظرفت این ورزشگاه جمعی زیادی از مردم در محوطه این سالن اجتماع و از طریق بیلبوردی که تعبیه شده بود خود را آماده شنید سخنان دکتر پزشکیان کرده بودند.

در هنگام ورود دکتر پزشکیان به کمانشاه از باند فرودگاه و سالن انتظار فرودگاه گرفته تا مزار شهدا و سالن محل سخنرانی وی بازر گرفتن عکس و سلفی با ایشان بسیار داغ بود.

 

ملت ایران در آستانه یک انتخابات تاریخی قرار دارند

در ابتدای این مراسم دکتر سعیدی، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه پس از خیر مقدم به وی در سخنانی اظهار کرد: مردم ما امروز حال خوبی نداشته و گرفتار مشکلات اقتصادی و معیشتی متعددی و تورم هستند.

وی افزود: جوانان ، نخبگان و فرهیختگان جامعه نیز که آینده سازان این سرزمین هستند به تدریج در حال رفتن از ایران هستند.

دکتر سعیدی با بیان اینکه ملت ایران در آستانه یک انتخابات تاریخی قرار دارند یادآور شد: مردم باید دست به دست هم داده و با شرکت گسترده در انتخابات ایران را بار دیگر در جهان سربلند کنند.

 

مرام دکتر پزشکیان بر مدار اخلاق است

در این حین گروهی از حاضران شعارهایی علیه جلیلی سردادند که با مخالفت دکتر سعید مواجه شد و وی گفت: مرام دکتر پزشکیان اخلاق است و همواره نیز چه در زندگی و حتی در تبلیغات النتخاباتی بر مدار اخلاق حرکت کرده است.

وی از پزشکیان به عنوان فردی صادق، شجاع و کاردان یاد کرد و افزود: پزشکیان فردی است که تمام زندگی خود را با صداقت و بدون آنکه حتی یک نقطه سیاه در زندگی و کارنامه اش باشد سپری کرده است .

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در کرمانشاه تاکید کرد: وی تنها فردی است که می تواند قطار توسعه و آبادانی کشور را بار دیگر بر ریل عقلانیت بازگرداند.

 

شهید سلیمانی، قهرمان ملی و افتخار جهانی است

سپس دکتر پزشکیان طی سخنانی اعلام کرد:  ۲ روز پیش در جریان مناظره در تلویزیون بهانه‌ای دست آنها آمده بود، اینجا مجددا اعلام می‌کنم که «سردار شهید سلیمانی، یک قهرمان ملی بزرگ و افتخار جهانی است که همه به وجود آن افتخار می‌کنند، اینها از شخصیت‌ها بهانه‌ای برای تخریب می یابند، اما باید خواب چنین تخریبی را ببینند.

از شهدا برای خود استفاده می‌کنند، باید بدانند قهرمانان این مملکت مال همه مردم ایران است نه برای یک گروه و جناح‌ خاص.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شما افتخار ما هستید، شما مردمی هستید که حکومت با وجود شما می‌تواند پایدار بماند، اگر شما نباشید ما معنا نداریم. قسم میخورم به شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک به تک شما خواهم بود و تا جایی که بتوانم و امکانش باشد، نگاهم به کسانی باشد که تاکنون قدرتمندان آنها را نمی‌دیدند و صدای آنها را نمی‌شنیدند.

وی گفت: ما کاری خواهیم کرد که فقر، تزویر، دروغ و فساد از این مملکت رخت برببندد و حق مردم به خودشان برگردد؛ کاری خواهیم کرد که همه مردم در اداره مملکت مداخله و مشارکت کنند.

 

بژی ایران / زنده باد ایران

پزشکیان گفت: تا پای جان بر وعده خود ایستاده‌ام، ما باید پاسخگوی ملت ایران باشیم پاسخگو هم خواهیم بود، ما می توانیم مملکت را طوری بسازیم، که دیگران حسرت کشور ما را بخورند، نمی‌گذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که کشور را به ناکجا آباد بکشند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: از بهترین کارشناسان و متخصصان بدون توجه به قومیت و مذهب استفاده خواهم کرد هر فرد باید یک ستاد شوند و تلاش کنند همه را پای صندوق‌های رای بیاوریم.

وی سپس با زبان کُردی گفت: «بژی ایران، بژی کوردستان و بژی کرمانشاه (زنده باد ایران، زنده باد کردستان، زنده باد کرمانشاه)»

 

پیگیر مشکل کولبران خواهم بود

پزشکیان گفت: پیگیر مشکل کولبران، بازنشستگان، کارمندان و کارگران و معلمان خواهم بود، یک عده و گروه خاص تصور نکنند که می‌توانند با ۴ نفر با ۱۵ درصد جمعیت بر کل این مملکت حکومت کنند.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌گذاریم حق خواهران ما ظالمانه نادیده گرفته شود و مطمین باشید پای وعده خود ایستاده‌ایم. مولای ما علی وقتی به حکومت رسید، اولین کلامی که فرمودند؛ گردنم را در مقابل حرفهایم گرو می‌گذارم.

 

در پیشگاه مردم و شهدا مسئول و پاسخگو خواهم بود

پزشکیان اضافه کرد: ما در مقابل گفته‌های خود در پیشگاه شما و شهدا مسئول و پاسخگو خواهم بود، کاری خواهیم کرد که ایران ما به جایی برسد که جوانان، دختران و پسران ما حسرت آن طرف خاک را نخورند ما می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند نه اینکه ما حسرت بیگانگان را بخوریم.

وی افزود: در صحنه بمانید و اجازه ندهید، یک عده افرادی که محدود فکر می‌کنند که خودشان همه‌کاره هستند و نتوانتد سرنوشت مردم رابه جایی برسانند که نمی‌توانند برسانند.

دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با هم به رقابت می پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه