English

امام جمعه کرمانشاه:

رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات گفت: همه باید به این مهم توجه داشته باشند که از فردا رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور تمام ملت کشور است.

رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ملت ایران است
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز ۱۵ تیرماه در جمع خبرنگاران باتاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز پیشرفت و سربلندی کشور خواهد شد، گفت: تمام ستادها به این مهم توجه داشته باشند، که فردا رئیس جمهور منتخب ، رئیس جمهور تمام ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات و با بیان اینکه این حضور موجب کور کردن چشم طمع دشمنان خواهد شد، گفت: همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار و پیشرفت و سربلندی کشور است.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر حضور گسترده و پرشور در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: تمامی ستادهای انتخاباتی توجه داشته باشند که از فردا رقابت‌های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت و در جهت تحقق اهداف والای نظام قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه در درجه دوم و بعد از حضور گسترده مردم در انتخابات، انتخاب رئیس جهور اصلح هم مهم است، گفت: رئیس جمهور اصلح فردی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و در درجه بعدی باید کارآمد باشد و برای کار کردن و خدمت به مردم شب و روز نشناسد و در راستای خدمات شهید جمهور گام بردارد.

 امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح فردی است که بتواند از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند، تاکید کرد: رئیس جمهور اصلح فردی است که برای اداره امور از عناصر و چهره های خوب و توانمند استفاده کند، لذا برای شناخت رئیس جمهور اصلح باید اطرافیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را نگاه کرده و بر مبنای آنها تصمیم بگیریم که به چه کسی به عنوان رئیس جمهور اصلح باید رای بدهیم.

غفوری ابراز امیدواری کرد، امروز با حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب اصلح شاهد روی کار آمدن یک دولت توانمند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه