English

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای ترافیک استان:

همکاران راهور از نظریه کارشناسی خود در سرعت کاه ها دفاع کنند

جلسه شورای ترافیک استان به ریاست استاندار کرمانشاه ، شهردار، رئیس پلیس راهور استان و هم چنین اعضاء شورا در محل سالن شهید سلیمانی برگزار شد .

همکاران راهور از نظریه کارشناسی خود در سرعت کاه ها دفاع کنند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، در نشست ۳ ساعته استاندار کرمانشاه به معضلات شهری اشاره کرد و در خصوص اعتراضات مردمی نسبت به نصب سرعت کاه ها گفت:مردم بخاطر آسیب به خودروها از نصب سرعت کاه ها در شریان های غربی و شرقی شهر کرمانشاه  ناراضی اند.  

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در این  خصوص گفت: بلوار امام خمینی (ره)و بلوار جانبازان بزرگراه نیست بلکه جزء شریان های اصلی شهر کرمانشاه است و ما باید با نصب تابلوها به مردم یاد آوری کنیم که ما به غلط تا به امروز از کلمه بزرگراه استفاده کرده ایم لذا مردم  در بزرگراه رانندگی نمی‌کنند که بخواهند با سرعت ۸۰ کیلومتر و بالاتر حرکت کنند.

آمویی تصریح کرد: در بحث نصب سرعت کاه ها نیز باید بازنگری ایجاد شود و جانمایی صحیح تری انجام شود .

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه پس از بازدید از بلوار امام خمینی(ره)و در نشست شورای ترافیک استان طی سخنانی اظهار کرد :آنچه که شهرداری کرمانشاه و معاونت حمل ونقل و ترافیک انجام می دهد بر اساس سلیقه شخصی و فردی نبوده است ،آمار ها نشان می دهد که تعداد فوتی ها  در بلوار امام خمینی(ره)و بلوار جانبازان در سنوات گذشته رقم بالایی را به خود اختصاص داده است .

وی افزود : عبور عرضی  مردم در مناطق مسکونی ده پهن و دانشگاه ها و درخواست های مکرر این عزیزان ما را بر آن داشت که مطالعات ترافیکی لازم  را در راستای اجرای کاهنده های سرعت انجام دهیم و با توجه به طرح همکاران راهور مقرر شد سرعت کاه هایی جهت کاهش سرعت نصب و راه اندازی شود .

وی گفت :پس از نصب سرعت کاه ها شاهد اعتراضات برخی از همشهریان عزیزمان بودیم و صدای این عزیزان راشنیدیم و با توجه به حساسیت موضوع در بازدید امروز مقرر شد در جانمایی سرعت کاه ها تغییراتی ایجاد شود و علائم هشدار دهنده ترافیکی افزایش یابد و در کنار آن ایمنی ساکنین اطراف بلوار نیز تامین شود  که در این راستا  در هفته آینده کمیته فنی تشکیل خواهد شد و تغییرات لازم داده خواهد شد .

وی در پایان گفت از شهروندان عزیز می خواهیم با رعایت فرهنگ ترافیک به ما کمک کنند .

در ادامه این نشست استاندار کرمانشاه طی سخنانی اظهار کرد:در زمینه نصب سرعت کاه ها در شریان های غربی و شرقی  شهر کرمانشاه با توجه به توافقات و صورتجلسه موجود ،شهرداری کرمانشاه طرحی را تحت نظارت سازمان راهور اجرایی کرده است که اگر اعتراضی به نوع کار وجود دارد سازمان نظارت کننده می‌بایست تایید یا رد کند به گونه ای که اگر سازمان راهور ایده ای دیگری مطرح کرده و شهرداری خلاف آن عمل کرده است این اعتراض به شهرداری وارد است و در غیر این صورت دوستان راهور باید از نظریه کارشناسی خود دفاع کنند .

استانداری کرمانشاه

صحرایی در ادامه تصریح کرد : شهرداری متخصص ایمنی راه نیست وقتی صورتجلسه ای به امضاء راهور رسیده است یعنی یکی از نهادها که شهرداری است بر اساس نظریه کارشناسی  راهور طرحی را اجرا می کند اگر در بحث فنی اتفاقی افتاده است دوستان راهور باید تعیین کنند و مطمئنا شهرداری خود سرانه اقدام به نصب سرعت کاه نکرده است .

وی در پایان از شهرداری خواست در بحث جانمایی سرعت کاه ها  و نصب علائم هشداردهنده در یک کمیته فنی تصمیمات جدیدی  گرفته شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه