English

امام جمعه کرمانشاه ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه با صدور پیامی ضمن محکومیت ترور مجاهد راه اسلام و قرآن؛ شهید اسماعیل هنیه، فقدان او را به جبهه مقاومت تسلیت گفت.

امام جمعه کرمانشاه ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، در پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، مصیبت فقدان و ترور اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب، جبهه‌ مقاومت، ملت ایران، مردم استان کرمانشاه و بازماندگان شهید تبریک و تسلیت گفته شده است.

متن پیام امام جمعه کرمانشاه به این شرح است:

بسم‌الله القاصم الجبارین انا لله و انا الیه راجعون «شهادت هنر مردان خداست»، مردانی که عمری جان خود را کف دست گرفته و به دنبال قاتل خویش می‌گردند و بشارت شهیدان والامقام را دریافتند که چنین بشارت داده بودند: «یَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لَا هُمْ یَحْزَنُونَ» شهید متفکر، مجاهد و بسیار عزیز راه اسلام و قرآن، شهید شیخ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) که عمری را در راه مبارزه با اشغالگران خونریز و کودک‌کش صهیونیست و اربابان سرمایه‌دار جنایتکار آنان گذرانده بود، مظلومانه به شهادت رسید و تبدیل به سرمایه‌ای ماندگار برای پیروزی جبهه‌ی مقاومت و نابودی باند جنایتکار صهیونیست شد.

سنت الهی در طول تاریخ بر این اساس بوده که همواره ادیان توحیدی را با شهادت‌ بندگان مخلص خویش حفظ کرده و پرچم توحید را از این طریق در اهتزاز داشته‌ است.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه عمیق به جهت از دست دادن چنین شخصیت ارزشمندی، این مصیبت را محضر حضرت بقیةالله الأعظم (ارواحنافداه)، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، جبهه‌ی مقاومت، ملت مجاهد و سربلند ایران اسلامی، مردم مؤمن و شهیدپرور استان کرمانشاه و بازماندگان شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال سردار جبهه توحید، شهید ابوالعبد الحاج اسماعیل هنیه (اعلی‌الله‌مقامه) را با انبیاء و اولیاء معصومین (سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) محشور فرماید و به جبهه‌ی مقاومت صبر و اجر و موفقیت روزافزون عنایت فرماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه