English

شهردار کرمانشاه:

۱۰۰ پاکبان شهرداری کرمانشاه به مرز بین‌المللی خسروی اعزام شدند

شهردار کرمانشاه طی مراسمی از اعزام ۱۰۰ پاکبان و خدمات حمل و نقلی شهرداری کرمانشاه به مرز بین‌المللی خسروی برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

۱۰۰ پاکبان شهرداری کرمانشاه به مرز بین‌المللی خسروی اعزام شدند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز در حاشیه مراسم اعزام پاکبانان و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی برای ایام اربعین، ابراز داشت: همزمان با برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین شهرداری کرمانشاه طی دو سال گذشته توفیق خدمت رسانی به زائران در مرز خسروی را داشته است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرمانشاه با تمام توان خدمت رسانی زائران اربعین در شهر  و مرز خسروی خواهد بود، خاطرنشان ساخت: شهرداری کرمانشاه وظیفه رفت و روب شهر خسروی و جابه‌جایی زائران را بر عهده دارد که در همین راستا ۱۷۰ دستگاه‌ اتوبوس و ۴۰ دستگاه خودرو ون به مرز خسروی اعزام شده‌اند تا بتوانیم شرایط مناسبی را برای زائران فراهم کنیم و امروز هم سازمان خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ۱۰۰ پاکبان به‌همراه خودروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را به مرز  اعزام می‌کند و در مجموع ۳۰۰ نیروی شهرداری کرمانشاه تا پایان مراسم اربعین در مرز مستقر خواهند شد.

نوروزی تصریح کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه نیز در ایام اربعین با برگزاری رویدادهای مختلف و توزیع بسته‌های فرهنگی و فضاسازی شهری متناسب با ایام اربعین حسینی حضور فعالی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه