English

امام جمعه کرمانشاه در ستاد اربعین:

مردمی شدن مراسم اربعین ظرفیت بالایی را ایجاد می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر تقویت رویکرد مردمی بودن برگزاری مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.

مردمی شدن مراسم اربعین ظرفیت بالایی را ایجاد می‌کند
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری بعد از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و اعضا و مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد اربعین این استان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش قدمی مردم این استان که از دیرباز شهره به میزبانی زائران اباعبدالله الحسین (ع) بوده‌اند، برای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زوار اربعین مشهود است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های خوبی که برای خدمت رسانی به زوار اربعین انجام شده است، افزود: زیر ساخت‌های اربعینی در کرمانشاه خصوصاً در مرز خسروی نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبولی دارد و به نحوی است که زائران تکریم می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید به جنبه مردمی برگزار شدن مراسم اربعین توجه شود، بیان کرد: مردمی شدن برگزاری این مراسم ظرفیت بالایی را ایجاد می‌کند که تا کنون از این ظرفیت استفاده نشده است.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: آوردن مردم به صحنه برگزاری مراسم اربعین، این سنت حسنه را تقویت می‌کند که باید مد نظر مدیران ذیربط باشد.

به گفته وی، اگر مردم پای کار مراسم اربعین نباشند و جایی برای آنها در دستگاه خدمت رسانی امام حسین (ع) در نظر گرفته نشود مسلماً نتایج مثبتی در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: دستگاه‌ها باید پشتیبان رویکرد مردمی برگزار شدن مراسم اربعین باشند و امکانات و زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

وی با تقدیر از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی برای تأمین امنیت اربعین و زوار اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: راهنمایی و جلب اعتماد مردم همزمان با ایجاد نظم و انضباط کار دشواری است که این نیروها به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه