English

خبر خوش برای مسکن خبرنگاران کرمانشاه،

شهردار کرمانشاه عوارض ساختمانی پروژه مسکن شهید آوینی را بخشید

شهردار کرمانشاه در مراسم تجلیل از خبرنگاران، از بخشش عوارض ساختمانی پروژه مسکن شهید آوینی که به بیش از ۳۰۰ تن از اصحاب رسانه تعلق دارد، خبر داد.

شهردار کرمانشاه عوارض ساختمانی پروژه مسکن شهید آوینی را بخشید
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، نادر نوروزی در نشست تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران در انتهای سخنان جمعی از پیشکسوتان رسانه‌ای، در پاسخ به برخی دغدغه‌های شخصی همچون کمبود آگهی، استخدام های شهرداری و ... پاسخ داد: عقل سلیم و واقع نگر قطعا برای حیطه مدیریتی ادعای کامل کار کردن را نخواهد داشت و ما نیز در بدنه مدیریت شهری بدون ایراد نبوده و نیست، اما وجود مشکلات و کاستی‌ها به معنی کارنکردن نیست و بر این مبنا انتظارم این است که یک مقایسه کاری داشته باشند در اقدامات کنونی در مقایسه با ادوار گذشته.

شهردار کرمانشاه خود را میراث دار انباشتی از  عقب ماندگی ها در کرمانشاه توصیف کرد و گفت: مطمئنا مشکلات و مسائل امروز کرمانشاه در یک شب بوجود نیامده است که بنده و تیم همراه بتوانیم یه شبه آن را مرتفع کنیم اما بزرگواران منتقد یک مقدار خود را جای حیطه مدیریتی مورد انتقاد قرار دهند و بعد دست به تخریب بزنند.

وی بر تلاش حداکثری برای بهبود وضعیت شهر تاکید کرد و افزود: قطعا در حوزه رسانه نیز مشکلات بسیاری وجود دارد و نمی‌توان گفت هیچ حوزه‌ای بدون مشکل است اما این دلیل بر ناکارآمدی جامعه رسانه کرمانشاه نیست و نباید خواسته‌های شخصی جای دغدغه‌های عمومی شهر را بگیرد.

نوروزی در بخش دیگری از سخنانش به اعتراضات انباشت زباله در شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برخی افراد از انباشت زباله در برخی نقاط شهر گلایه می‌کنند اما در حال حاضر در چند شیفت‌ کاری مشغول جمع آوری زباله هستیم و در این زمینه با کمبود نیرو و ماشین آلات مواجه هستیم.

شهردار کرمانشاه در ادامه در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای بخشش عوارض شهرداری  برای پروژه شهید آوینی که متخصص به اصحاب رسانه است نیز با این مطالبه موافقت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه