English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

روز خبرساز ورزش کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با مستندات از دخیل کردن مشکلات شخصی رئیس فدراسیون کشتی با حوزه ریاستی هیات کشتی استان پرده برداشت.

روز خبرساز ورزش کرمانشاه
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، حال ورزش کرمانشاه در این گرمای سوزان تابستانی گاهی به طب قهرمانی المپیک آرین سلیمی در تکواندو گرم است و گاهی هم در لرز بلاتکلیف بودن هیات کشتی استان به سان احوال بهار متغیر است.

اما آنچه در این بین انکار نشدنی است، توجه مهمی است به نام دغدغه رشد و توسعه ورزش استان که در نشست هم‌اندیشی با حوزه مدیریت ورزشی استان از سوی رسانه‌ها به تفصیل در باب آن سخن گفته شد.

 

فدراسیون کشتی ما را دستاویز اختلافات شخصی نکند

سوال اصلی که محور نشست خبری امروز مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اصحاب رسانه بود، بلاتکلیفی سه هفته‌ای هیات کشتی کرمانشاه با عزل محمدحسین محبی و عدم جایگزینی سرپرست و اینکه چرا ورزش و جوانان استان موضعش را در قبال سخنان علیرضا دبیر مشخص نمی‌کند، بود...

و اما جواب اولیه از پرسش توسط معاون ورزش و جوان با خوانش یک نامه مستند بود مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی متفق القول کمر بر برکناری رئیس هیات بستند اما بازهم به شخصا مخالفت کرده که در نهایت با تشکیل شورای حکمیت با شش رای موافق این حکم صادر شد.

سوال بعدی یک گزارش از عملکرد حوزه ورزش و جوانان کرمانشاه بود که معاونان در حوزه های مختلف بصورت اجمالی به توضیح در این بخش پرداختند.

 

میراث ۶۰ میلیارد بدهی ورزش کرمانشاه را تا ۷۰ درصد پرداخت کردیم

منوچهر حاتمی با تاکید بر اینکه با ۶۰ میلیارد بدهی، مدیریت اداره کل ورزش و جوانان را داشتم، اظهار داشت: طی مدت فعالیت به میزان۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیا مجموعه‌های ورزشی استان جذب شده و برای ساخت دو پروژه استخر با استاندارد و سالن ۶ هزار نفری نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت پویا در هیئت های ورزشی همواره مورد توجه بوده است، خاطرنشان ساخت: بیان انتقاد و به چالش کشاندن مشکلات نباید باعث موضع گیری شود.

 

۱۲۴۴پروژه نیمه کاره ورزشی در کرمانشاه داریم

محمد حسین‌زاده معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه نشست در خصوص پروژه‌های نیمه تمام استان گفت: در حال حاضر ۱۲۴۴ پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد و سرانه فضای ورزشی استان نیز مجموعا یک متر و ۴۶ سانتی‌متر بوده که از این میزان ۹۴ سانتی‌متر تحت نظارت اداره ورزش، ۳۳ سانتی‌متر بخش خصوصی و ۱۹ سانتی‌متر در ادارات و ارگان‌های دولتی اختصاص دارد..

حسین‌زاده در خصوص شرایط ورزش بانوان نیز در پاسخ به خبرنگار موج تاکید کرد: استان کرمانشاه جزو استان‌های پیشرو در حوزه ورزش بانوان است و در سال های اخیر نیز در حوزه‌های مختلف افتخار آفرینی های چشم گیری را از بانوان کرمانشاهی شاهد بوده‌ایم.

 

از پروژه‌های عمرانی ورزش کرمانشاه چه خبر؟

میلاد حبیبی کارشناس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان در رابطه با آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی استان پرداخت و گفت: مجموعا در حوزه ورزش و جوانان استان ۵۳ طرح تعریف شده که از این تعداد ۳۳ پروژه نیمه‌کاره و ۲۰ پروژه مرمتی و تعمیراتی با اعتبار کلی ۸۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارزیابی شد و در حال حاضر ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این اعتبار آن تخصیص یافته است.

 به گفته حبیبی ۳۷ پروژه ملی نیمه‌تمام در سطح استان با اعتبار مصوب ۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در استان وجود دارد که با پیگیری استاندار کرمانشاه در حال حاضر ۶۲ میلیارد‌ تومان آن تخصیص یافته است.

وی در خصوص پروژه‌های هفته دولت نیز توضیح داد: افتتاح و بهره‌برداری پیست دوچرخه سواری دهکده المپیک، دیواره صخره‌نوردی ورزشگاه آزادی و تکمیل سالن ورزشی روستای فارسینج از جمله مهمترین پروژه‌های هستند که برای تکمیل این پروژه نیازمند ۱۳ میلیارد تومان اعتبار هستیم که ۵ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات وزرات‌ ورزش و مابقی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت خانه تامین شده است.

 

پایانی خوش بعد از قائله برای فضای بهتر در ورزش کرمانشاه

نشست سالانه اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه با ختم صلوات برای برگزاری فصلی نشست های خبری و پاسخگویی هیات های ورزشی و البته فعال تر شدن قلم نویسان خبر کرمانشاه برای رشد ورزش استان خاتمه یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه