English

نصب سرعت‌کاه‌های آسفالتی در ۱۲ نقطه کرمانشاه

شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعت‌کاه آسفالتی درجهت ایمن‌سازی محورها و معابر اصلی و پر تردد کمربندی غربی و شرقی خبر داد.

 نصب سرعت‌کاه‌های آسفالتی در ۱۲ نقطه کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

 به‌ نقل از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه، نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعت‌کاه آسفالتی در جهت ایمن‌سازی محورها و معابر اصلی و پرتردد کمربندی غربی و شرقی خبر داد.

وی افزود: در این راستا و با توجه به لزوم تامین ایمنی معابر برای عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات جرحی و خسارتی، دوازدهمین  سرعت‌کاه آسفالتی  به درخواست شورای ترافیک  و نیازسنجی ترافیکی در این مسیر نصب شد.

نوروزی  بیان کرد: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورهای عبوری، این عملیات تا نصب سرعت‌کاه‌های موردنیاز  و تابلوهای مربوطه دیگر در نقاط شناسایی شده ادامه دارد.  

جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در بلوارها و معابر اصلی سطح شهر و کمربندی غربی و شرقی

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه

وی  با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر و اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از پاییز، گفت: به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر عبوری، طی بازدیدهای میدانی صورت‌گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر اجرا شد.

وی از نصب 60  تابلو در محل‌ها و معابری همچون بلوار کمربندی غربی و شرقی، رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و 30چراغ چشمک‌زن در سطح شهر خبر داد.

این مسئول در پایان  از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری گفت و افزود: نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه