English

با حضور استاندار کرمانشاه

بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان فارابی و ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم تغذیه افتتاح شد

۲ پروژه درمانی و آموزشی شامل خش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان فارابی و ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور مدیریت ارشد استان و مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان فارابی و ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم تغذیه افتتاح شد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولان درمانی استان بخش ICU بیمارستان فارابی کرمانشاه با ۸۵۰ مترمربع زیربنا به عنوان بزرگ‌ترین بخش ICU یکپارچه استان با هفت میلیارد ریال اعتبار به صورت رسمی افتتاح شد.

بخش ICU شامل ۲۰ تخت است که ۲ تخت آن به صورت ایزوله طراحی شده و ۱۸ تخت دیگر به مراقبت‌های ویژه اختصاص دارد که با بهره‌برداری از این پروژه، کمبود تخت‌های ICU در بیمارستان فارابی برطرف می شود.

این بخش مجهز به جدیدترین تجهیزات پزشکی است و اتاق رادیولوژی پرتابل در این بخش قرار دارد که تخت‌های آن به دوربین‌های مدار بسته متصل بوده و تصاویر آن‌ها در ۲ ایستگاه پرستاری به صورت هم‌زمان رصد می‌شود. همچنین، سیستم PACS (بایگانی و ارتباطات تصویر) به منظور ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در این بخش نصب شده است.

همچنین در کنار این پروژه، ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز به بهره‌برداری رسید که این ساختمان در ۲ طبقه در ۵۵۰ مترمربع زیربنا احداث شده است.

احداث این مرکز از سال ۱۳۹۹ کلید خورد و با افتتاح آن، فضای آموزشی این دانشکده به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه