English

افزایش تراکم یک طبقه قابل اجرا شد +محدوده

شهردار کرمانشاه گفت: در جهت کاهش تخلفات حوزه ساخت و ساز شهرداری، با توجه به پیگیری های کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی معماری یک طبقه تراکم در محدوده های با رعایت اینکه در بر ۸ متری و محدوده های فرهنگیان فاز ۲ و بخشی از کارمندان ،۲۲ بهمن ،فرهنگیان فاز ۱ ،فردوسی و کسری میباشد قابلیت اجرایی دارد .

افزایش تراکم یک طبقه قابل اجرا شد +محدوده
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در خصوص جلو گیری از تخلفات حوزه ساخت و ساز شهرداری گفت: در جهت کاهش تخلفات حوزه ساخت و ساز شهرداری، با توجه به پی گیری های کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی معماری یک طبقه تراکم در محدوده های با رعایت اینکه در بر ۸ متری و محدوده های فرهنگیان فاز ۲ و بخشی از کارمندان ،۲۲ بهمن ،فرهنگیان فاز ۱ ،فردوسی و کسری میباشد قابلیت اجرایی دارد .

نوروزی تصریح کرد :در بر معابر ۸ متری و در محدوده های مشخص شده می‌بایست فضای باز به ازاء هر واحد ۱۵ متر مربع و تامین پارکینگ باشد .

 شهردارکرمانشاه گفت: در بر معابر با عرصه های بالای ۳۰۰ متر مربع و با رعایت فضای باز و پارکینگ بر اساس تراکم مصوب شده طرح اجرایی می شود ؛ و این بدان معناست که واحدهایی که در بر ۱۰ متری ساخته شده اند جهت افزایش تراکم می بایست عرصه بالای ۳۰۰ متر داشته باشند .

 نادر نوروزی در پایان گفت: شهرداری کرمانشاه در نظر دارد در صورت مهیا بودن شرایط و با توجه به طرح جامع شهری به جهت کاهش تخلفات ساخت و ساز قانون طرح بخشودگی یک طبقه تراکم در تمام شهر را اجرا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه