English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیمارستان شهید آیت الله رئیسی در فاز نهایی بهره‌برداری قرار دارد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان شهید آیت الله رئیسی گزارش داد.

بیمارستان شهید آیت الله رئیسی در فاز نهایی بهره‌برداری قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، حامد بهرامیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان آست الله رئیسی ابراز داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت بهره برداری از پروژه بیمارستان شهید آیت الله رئیسی که به صورت خاص جهت بیماران مبتلا به سرطان در نظر گرفته شده است، از ابتدای حضور دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت روزانه پیگیری مستمر جهت آغاز به کار این بیمارستان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بیماران هم استانی و حتی استان های هم جوار به تهران مراجعه می نمایند اهمیت راه اندازی این بیمارستان برای مداوای بیماران در غرب کشور می باشد و تمام همت مجموعه مدیریتی دانشگاه تسریع در پذیرش بیماران است.

بهرامیان تصریح کرد: به عنوان فردی مطلع از روند اجرای این پروژه به استحضار می رساند پیگیری های روزانه و بازدیدهای مداوم از سوی شخص رئیس دانشگاه برای پذیرش بیماران بوده و الحمدلله این بیمارستان در فاز نهایی بهره برداری قرار گرفته است.

لازم به ذکر است بهره برداری با افتتاح متمایز است.بهره برداری به این معناست که شرایط بیمارستان آماده پذیرش بیماران خواهد بود و ان شالله با تکمیل برخی موارد جزیی افتتاح صورت می پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه