English

در جلسه شورای مدیران شهرداری عنوان شد؛

تأکید بر برگزاری باشکوه کنگره شهدای کرمانشاه

جلسه شورای مدیران شهرداری به ریاست قائم مقام شهردار و رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و با حضور معاونین شهردار و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری در محل سالن جلسات برگزار گردید.

تأکید بر برگزاری باشکوه کنگره شهدای کرمانشاه
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، جلسه شورای مدیران شهرداری به ریاست نامداری قائم مقام شهردار و رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و با حضور معاونین شهردار و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری در محل سالن جلسات برگزار گردید.

در این جلسه نامداری و معاونین شهرداری ضمن بررسی روند درآمدی شهرداری بر چگونگی احیاء و رشد درآمدهای پایدار در مدیریت شهری تأکید کردند.

نامداری نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه رویداد بزرگ و ملی کنگره بزرگداشت شهدای والا مقام استان کرمانشاه در ماه جاری در کرمانشاه برگزار می گردد و شهرداری نیز یکی از ارکان اصلی برگزاری این مراسم باشکوه خواهد بود جا دارد که تمام مدیران و شهرداران مجموعه مدیریت شهری جهت هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره نهایت همکاری را با دیگر ارگانهای دست اندرکار برگزاری کنگره داشته باشند.

قائم مقام شهردار افزود: جهت برگزاری کنگره شهدای کرمانشاه همه باید پای کار بیایند و در این راستا فضا سازی مناسبی باید صورت گیرد و تمام شهر مزین به تصاویر شهدا گردد و همه باید تلاش کنیم که شأن و جایگاه شهدا حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه