English

استاندار کرمانشاه:

همه ما موظفیم به همراهی همه جانبه حق در تقابل با باطل

استاندار کرمانشاه در همایش بین‌المللی «امت مقاومت» با تاکید بر به روز بودن اطلاعات در مقابل تزویر رسانه‌ای دشمن، گفت:همه ما موظفیم به همراهی همه جانبه حق در تقابل با باطل.

همه ما موظفیم به همراهی همه جانبه حق در تقابل با باطل
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، استاندار کرمانشاه در همایش بین‌المللی «امت مقاومت» ابراز داشت: آنچه امروز در عرصه جهانی شاهد هستیم، در یک ارائه مختصر دو صفحه شفاف و مقابل هم است و به تعبیری امروز جهان شاهد یک جلوه بی نظیر تقابل حق و باطل است.

محمد طیب صحرایی با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته جهان شاهد تحولات بسزایی بوده است ، تصریح کرد: امروز ندای دفاع از مظلومیت فلسطین به سرعت در جهان مخابره می شود.

وی ادامه داد: امروز رقابت برای قرار گرفتن در جبهه حق تبدیل به یک مسابقه جهانی شده است و در این کارزار فرقی نمی کند کجا قرار گرفته باشی، در واقع جهان امروز ما را به انتخاب مهم و سرنوشت ساز وا می دارد.

وی ادامه داد: کسانی که خاموش هستند در شرایط فعلی عملا در جبهه باطل قرار می‌گیرند و در وهله دوم حتما این جنگ هر روز ترکیبی تر و با ابعاد گسترده‌تر می شود و ما هم باید با این تحولات به روز شویم.

مدیریت ارشد استان تصریح کرد: دشمن صهیونی امروز با حربه نفاق رسانه‌ای سعی دارد بین دولت و ملت ها برای پیروزی و رسیدن به اهداف شومش جدایی بیندازد، در حالی که همه ما عضو یک پیکر هستیم و این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که این دشمنان پلید چه در سکوت و چه در واکنش به سراغمان خواهند آمد.

وی مقاومت و مقابله هوشمندانه را راهکار کاربردی برای ایستادگی در مقابل این سگ هار منطقه دانست و گفت: مردم ایران اگر ایرانی ترین انتخاب را داشته باشند، قطعا اگر یک دشمن داشته باشند، رژیم کثیف صهیونیستی است و به مراتب هر انسان آزاده ای که بخواهد آزادانه زندگی کند باید از زیر سلطه نگاه نژاد پرستانه این موجودات پلید بیرون بیاید.

وی با بیان این مطلب که تفرقه افکنی سنت دیرپای شیطانی است که امروز جلوه‌های آن به روز شده است، تاکید کرد: در مقابل جلوه‌های شفاف و وحدت گرای اسلامی وجود دارد که امروز در دنیا به سرعت در حال مخابره شدن است که ندای حق طلبی و وحدت باید جهانی شود.

صحرایی افزود: سالها نظام استکباری سعی کرد بین برادری شیعه و سنی تفرقه بیندازد و سالها با حربه دروغین دفاع ایران از شیعه سعی در تفرقه افکنی داشتند و امروز به برکت خون پاک شهدا، این مکر بزرگ نیز برملا شد و فدا شدن خون پاک سید حسن نصرالله مصداق بارز این وحدت الهی بود.استاندارکرمانشاه گفت: سالی که بر مسلمانان جهان گذشت سال سختی بود و یک به یک برگزیدگانی را در این دوران سخت از دست دادیم، از شهید خدمت در کشور تا مهمان گرانقدر اسماعیل هنیه و شهید نصرالله، شهید نیلفروشان و بقیه عزیزان که به خیال خام دشمن این ترورها عامل زمین گیر شدن جبهه مقاومت خواهند شد، فارق از آنکه این خون های پاک آبیاری کننده استحکام درخت تناور مقاومت است و آسمان عزت جبهه مقاومت به اذن الهی برافراشته خواهد ماند.

وی ادامه داد: دلهای ایرانی ها با مقاومت اسلامی در جای جای جهان است، تاکید کرد: انشالله به برکت خون به ناحق ریخته شده این جهاد مقدس به زودی به پیروزی می رسد و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

گفتنی است که جامعه اسلامی دانشجویان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و استانداری کرمانشاه برگزاری همایش بین‌المللی امت مقاومت برگزار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه