English

فاطمه‌السادات حسینی:

خواهان عدالت جنسیتی هستیم

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: ما خواهان عدالت جنسیتی هستیم؛ متاسفانه دختران ما بی راه می‌روند و به دنبال تساوی هستند که ما این موضوع را قبول نداریم.

خواهان عدالت جنسیتی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، فاطمه‌السادات حسینی، مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان در نشست خبری هفته زن با گرامیداشت ایام الله دهه فجر وهفته زن  گفت: این هفته یکی از مهمترین مناسبت‌هاست و درباره جایگاه زن امام راحل می‌فرمایند«زن مبداء همه خیرات است و نهضت خود را مرهون زن‌ها هستیم و این زن‌ها جامعه را تقویت می‌کنند» .

مشاور استاندار با بیان فضائل اخلاقی حضرت زهرا(س) تصریح کرد: امیدوارم با الگو گرفتن از حضرت فاطمه سلام الله علیها جهت حرکت خود و مخاطبین را به زیبایی ترسیم کنیم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت : ما به دنبال عدالت جنسیتی هستیم ، اما متاسفانه دختران ما بی راه می‌روند و به دنبال تساوی هستند که ما این موضوع را قبول نداریم.

حسینی با نگرانی از عدم گفتگوی بین والدین و فرزندان ، دوری و عدم گفتگوی بین خانوادگی و بین نسلی را یک زنگ خطر دانست و اظهار داشت :  در گفت و گوی بین نسلی فاصله نگرشی رخ داده است که باید این گفتگو بین دو نسل اتفاق بیفتد تا تحکیم خانواده حفظ شود.

حسینی درباره برنامه های این اداره کل در ایام پیش رو اظهارداشت : بیش از 40 برنامه در هفته زن اجرا خواهد شد که بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و چند برنامه محدود با رعایت کامل پروتکل‌ها به صورت حضوری برپا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر