English

راه اندازی سایت غواصی «شهدای غواص» در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری دومین دوره کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) در این جزیره گفت: در تلاشیم تا سایت غواصی «شهدای غواص» در قالب یک طرح تخصصی با همین مضمون راه اندازی شود

راه اندازی سایت غواصی «شهدای غواص» در کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

 ، «رحیم سرهنگی» روز پنجشنبه در جمع اعضای دومین کنگره ملی شهدای غواص، اظهار کرد: طراحی این سایت غواصی طی همکاری با ارگان‌ها و نهادهای نظامی و باید به گونه‌ای انجام شود تا راوی مجاهدت و از خود گذشتگی شهدای غواص باشد.

وی ادامه داد: کنگره ملی شهدای غواص باید ریسمانی جهت گردهم آوری متخصصان فرهنگی کشور برای پیاده سازی ایده‌هایی نو در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

کنگره ملی شهدای غواص کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از اصحاب رسانه و عوامل برگزاری نخستین دوره این کنگره در سال گذشته، بیان کرد: فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه کیش با برگزاری موفق و تاثیرگذار این کنگره ملی در سال گذشته، ظرفیت‌های ملی جزیره کیش را در حوزه فرهنگی به رخ کشیدند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت جنبه معنوی کنگره ملی شهدای غواص، اضافه کرد: این کنگره باید در مسیر شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید حرکت کند.

«سرهنگی» اخلاص عوامل برگزاری کنگره ملی شهدای غواص را نقطه قوت این رویداد عنوان کرد و افزود: این کنگره باید حامل پیام منطقه‌ای و ملی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت رویدادهای ملی در شناساندن چهره واقعی کیش بهره برد، گفت: نباید اجازه داد تا چهره‌ای غیر واقعی از کیش در عرصه ملی نمایش داده شود.

همچنین در ادامه این نشست، «سید علیرضا فاطمیان‌پور» سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری نخستین دوره کنگره ملی شهدای غواص در کیش طی سال گذشته، اظهار کرد: برگزاری شکوهمند این رویداد در سال گذشته و در یک برهه زمانی خاص، نشان داد که قلب مردم ایران و جزیره کیش برای شهدا می‌تپد.

وی با بیان اینکه سال گذشته عملیات کربلای چهار در این کنگره ملی بازخوانی شد، افزود: امسال و در دومین دوره این کنگره، عملیات شهدای غواص در عملیات کربلای پنج مورد بازخوانی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه