English

امام جمعه کیش:

اقدامات تروریستی دشمنان، انسجام و وحدت ملی را به همراه دارد

امام جمعه کیش بیان داشت: حادثه تروریستی نشان داد، مکتب و آرمان‌های شهید سلیمانی پویا و زنده است.

 اقدامات تروریستی دشمنان، انسجام و وحدت ملی را به همراه دارد
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در خطبه‌های نماز جمعه ، گفت: دشمنان بدانند اقدامات تروریستی آنان نه تنها خللی در انگیزه مردم ایجاد نمی‌کند بلکه موجب افزایش وحدت ملی می‌شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنانمان در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: این جنایت نشان داد، مکتب و آرمان‌های شهید سلیمانی پویا و زنده است.

امام جمعه کیش افزود: دشمنان بدانند اگر حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، اما رهروان او همچنان راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به هراس دشمنان از زائران شهید سلیمانی افزود: مکتب سردار سلیمانی از بین نخواهد رفت و هر روز به مریدان او افزوده می‌شوند.

وی با تاکید بر مناسبت‌های یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام خواهند زد.

امام جمعه کیش با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی و شهادت تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه، لبنان و عراق گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل گرفتار شدن در باتلاق غزه تلاش می‌کند جنگ دیگری در منطقه به راه اندازد تا راه فراری برای شکست خود پیدا کند، اما محور مقاومت تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارد و به اقدامات این رژیم پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت حجاب در جامعه، گفت: پوشش از قبل از اسلام هم در ایران وجود داشته است و بعد از اسلام بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

امام جمعه کیش با بیان اینکه حجاب نه تنها یک ارزش اسلامی بلکه یک فرهنگ ریشه دار ایرانی است، افزود: مردم و مسئولان موظفند در زمینه حجاب وظایف خود را انجام دهند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت امیرکبیر، توجه به توانمندی‌های داخل، نفی حضور خارجی‌ها در کشور، شایسته سالاری، فساد ستیزی و نظارت دقیق بر امور را از ویژگی‌های آن شهید برشمرد و افزود: زندگی امیر کبیر الگوی مناسبی برای مسئولان کشور است.

امام جمعه کیش، با اشاره به سالروز قیام مردم قم گفت: ۱۹ دی تجلی هویت و قدرت انقلاب اسلامی، روحانیت و مرجعیت دینی بود که زمینه ساز حضور مردم در صحنه و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۴ گفت: این عملیات زمینه ساز عملیات کربلای ۵ بود و با پیروزی سربازان اسلام ستون فقرات ارتش عراق شکسته شد.

وی سالروز سقوط هواپیمای اکراینی و یاد شهدای این حادثه را گرامیداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه