English

امام جمعه کیش:

تدوین الگوی تعالی دختران ایران اسلامی، برای عرضه به جهان الزامی است

امام جمعه کیش با اشاره به جایگاه دختر ایران اسلامی در جامعه، تدوین الگوی تعالی آنان را برای عرضه به جهان، وظیفه مسئولان فرهنگی کشور برشمرد.

تدوین الگوی تعالی دختران ایران اسلامی، برای عرضه به جهان الزامی است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، گفت: با هدف حفظ و تقویت جایگاه بانوان در دین اسلام، توصیه‌های زیادی شده و زندگی حضرت زهرا (س) و دیگر بانوان اسلام همواره به عنوان الگوی زندگی بانوان، مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نقشه‌های متعددی برای انحراف بانوان و جامعه ایران طراحی می‌کنند، گفت: بانوی ایرانی مسلمان، ویژگی‌های دینی، انقلابی و تاثیر گذاری در وقایع مهم تاریخی و به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و دشمنان برای همین ارزش‌ها قصد دارند شخصیت بانوی مسلمان را تخریب کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به نقش بانوان و دختران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی و علمی، تدوین الگوی تعالی بانوی ایران اسلامی را الزامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به جایگاه حضرت معصومه (س) گفت: آن حضرت به عنوان شفاعت کننده مطرح است و به گواه سه امام معصوم، کسی که حضرت معصومه (س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان برگزار کننده حج امسال اشاره کرد و گفت: ایشان حج امسال را حج برائت و خروش ملت‌های مسلمان برابر ظلم و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه برشمردند و همه زائران بیت الله الحرام، امسال لازم است تا نسبت به مشرکان و ظالمان زمانه، اعلام برائت کنند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه ۷۶ سال از تصرف سرزمین فلسطینیان توسط رژیم جعلی اشغالگر قدس می‌گذرد، افزود: مردم فلسطین در این سال‌ها مقاومت کردند و اکنون امریکا و رژیم صهیونیستی به منفورترین دولت‌های جهان تبدیل شده اند.

وی اعتراض مردم، دانشجویان، نخبگان و نمایندگان کنگره امریکا نسبت به حمایت امریکا از نسل کشی رژیم صهیونیستی را نشانه حقانیت فلسطین دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز اوضاع کنونی در سرزمین‌های اشغالی را از نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی و تضعیف آمریکا در جهان دانست و گفت: خروج ناو‌های آمریکایی از دریای سرخ که نشانه شکست برابر نیرو‌های مقاومت یمن بود یکی دیگر از نشانه‌های افول آمریکا و هم پیمانانش در جهان است.

امام جمعه کیش، اعلام موجودیت نیرو‌های مقاومت در بحرین را نشانه توسعه محور مقاومت در کشور‌های متعدد و گسترش تفکر انزجاری مردم جهان از این رژیم کودک کش بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز، قطع روابط اقتصادی ترکیه و روابط سیاسی کلمبیا با رژیم صهیونیستی و اعتراض‌های جهانی علیه جنایات انجام شده در غزه را از دیگر نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی دانست که ریشه در زنده بودن تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارد.

وی لغو قانون استعماری کاپیتولاسیون در سال ۱۳۵۸ و نهضت تحریم تنباکو را حوادث تاریخی مهمی برشمرد و باید به شکل مداوم برای مردم و نسل‌های جوان تبیین شود.

امام جمعه کیش ، گفت: اگر چه ایران اسلامی توانست در همان آغاز این قانون را در کشورمان لغو کند و دست امریکا را از منافع ایران اسلامی کوتاه سازد، اما هم اکنون شاهد وجود این قانون در بسیاری از کشور‌ها و حتی کشور‌های اروپایی هستیم و نیرو‌های نظامی امریکایی در این کشور‌ها حضور دارند و بر اساس قوانین خود در این کشور‌ها رفتار می‌کنند و این به معنای استقلال نداشتن این کشور‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه