English

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کیش:

روابط عمومی قلب تپنده وشریان حیاتی سازمان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کیش گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و سازمان ها بوده و مانند یک شریان برای سازمان حیاتی هستند

روابط عمومی قلب تپنده وشریان حیاتی سازمان است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام حاج کرمی با گرامی داشت دهه کرامت وروز خبرنگار با اشاره به اینکه در قرآن کریم به روابط عمومی اشاره شده است اظهار کرد: رابطه در قرآن کریم به چهار بخش علمی، عاطفی، مالی و معنوی تقسیم شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه میش

وی با بیان اینکه از دیرباز مباحث روابط عمومی به شکل های مختلف در جوامع مطرح و تاثیر گذار بوده است تاکید کرد: روابط عمومی در کنار رسانه نقش موثری در جامعه داشته و پل ارتباطی میان مردم و سازمان ها بوده و در شرایط مختلف در مدیریت افکار موثر واقع می شود

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش فعالیت در حوزه رسانه و روابط عمومی را فراتر از یک شغل و حرفه برشمرد و افزود: روابط عمومی و رسانه تنها یک شغل نیست بلکه یک عشق است.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه افزود: روابط عمومی برای جامعه و سازمان همانند یک شریان حیاتی است.

کرمی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید مخاطب را به مشارکت کننده تبدیل کند ادامه داد: بستر ایجاد مردمی سازی با سه راهکار الگو محوری، عرصه محوری و جغرافیا محوری امکان پذیر است.

وی به سه رویکرد جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت اشاره و اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است اما روابط عمومی ها و رسانه های می توانند با توان و تخصصی که از آن برخوردارند درجامعه امید آفرینی کرده و با تشکیل گروه های جهادی در عرسه های مختلف خدمت کنند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه کیش خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها قلب تپنده مجموعه ها هستند و با بهره گیری از هیئت های اندیشه ورز و نخبگان اقدام به کادر سازی و تربیت نیروی انسانی معتقد، متخصص و متعهد کنند.

سرهنگ پاسدار مجید آسبان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز با تبریک دهه کرامت و روز روابط عمومی اظهار کرد: ارتباطات از دیرباز برای بشر اهمیت داشته و تا امروز هم ادامه دارد .

وی افزود: قدرت و موفقیت امروز ازآن جامعه ای است که از نیرومندترین شبکه ای ارتباطی برخوردار باشد.

سپاه کیش

آسبان با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن در 4 دهه گذشته همواره به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم بوده است تصریح کرد: در طول 4 دهه گذشته رسانه های دشمن همواره به دنبال پمپاز ناامیدی و یاس در کشور ما بودند اما رهبری با درایت هشدار دادند و فرمودند نگاه باید نگاه امید بخش و خوش بینانه باشد چون یاس و ناامیدی ابزار دشمن برای دست یافتن به اهداف تعیین شده است.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید با اطلاع رسانی درست و و امید بخش نقش خود را ایفا کنند خاطر نشان کرد: امام راحل نیز فرموده اند که رسانه ها نقش مربی را برای کشور دارند.

گفتنی است؛ 27 اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز روابط عمومی نامگذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه