English

اعزام ۴۰ نفر از کیشوندان به مراسم ارتحال امام راحل(ره) + فیلم

حجم ویدیو: ۵.۱۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۶ دانلود ویدیو

۴۰ نفر از کیشوندان به سی و پنجمین آیین گرامی داشت عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری موج

، تعداد 40 نفر از کیشوندان در سی و پنجمین آیین گرامی داشت عروج ملکوتی بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه اعزام شدند.

 

حجت الاسلام بی نیاز امام جمعه کیش در آیین بدرقه زائران حرم امام راحل با اشاره به اینکه حضور ما در زمان انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب از برکات الهی است اظهار کرد: دوره پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران است و و در عصر غیبت از مهمترین و حساس ترین زمان های تاریخ برای اسلام ناب و پیروان اهل بیت است.

اعزام کاروان از کیش

وی با اشاره به آغاز شکل گیری مبارزات انقلابی امام راحل از سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 افزود: در سال 57 سال های تلاش و مبارزات رهبر کبیر انقلاب به ثمر نشست و زمینه تشکیل یک حکومت اسلامی اصیل ایجاد شد.

امام جمعه کیش، آموزه های دینی، ایثار و فدکاری و از خودگذشتگی مردم و وجود رهبری امام راحل را از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: وظیفه ما ادامه راه امام و صیانت از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: تاریخ در حال ورق خوردن به نفع اسلام، انقلاب، مقاومت و امت اسلامی و به زیان استکبار و صهیونیست است.

حجت الاسلام کرمی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سه عامل اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته اند افزود: دین، مردم و رهبری امام راحل سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و پایداری نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

۲۰۲۴۰۶۰۲۱۶۵۹۴۴_IMG_4904

وی خاطر نشان کرد: باید در سه محور اساسی ویژگی های جهانی بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام به عنوان رهبر دینی در جایگاه مرجعیت و امام به عنوان راهنما و مرشد تبیین و روشنگری در جامعه صورت پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه