English

امام جمعه کیش :

مشارکت بالا و انتخاب اصلح دو اولویت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است

امام جمعه کیش با اشاره به دوران حساس برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مشارکت بالا و انتخاب اصلح دو اولویت مردم در انتخابات است.

مشارکت بالا و انتخاب اصلح دو اولویت مردم در انتخابات ریاست جمهوری است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز تقویت ایران قوی و افزایش اعتبار و قدرت ایران در جهان است .

او با اشاره به لزوم پرهیز از دوقطبی سازی در انتخابات، افزود: نامزد‌های تایید شده شورای نگهبان در جبهه نظام و انقلاب هستند و مردم باید با توجه به کارنامه و برنامه نامزد‌ها، رئیس جمهور آینده را انتخاب کنند.

امام جمعه کیش بر لزوم توجه و ارائه برنامه توسط نامزد‌ها برای مناطق آزاد هم تاکید کرد و گفت: اجرای کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، بازگرداندن معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد و تبدیل این مناطق به دروازه صادرات کشور، مطالبه ساکنان و فعالان اقتصادی مناطق آزاد است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و آغاز هفته قوه قضائیه از تلاش‌های کارکنان این قوه برای حل مشکلات مردم به ویژه در کیش قدردانی کرد.

او به نقش و جایگاه شهید بهشتی در روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شایسته سالاری در انتخاب مدیران، تعهد محوری در انتصابات و تلاش برای کار تشکیلاتی و گروهی از مهمترین مولفه‌های مدیریتی ایشان بود.

امام جمعه کیش به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر هم اشاره کرد و افزود: مسئولان، نهاد‌ها، بخش خصوصی و خانواده‌ها باید برای آگاهی سازی، پیشگیری و مبارزه با مصرف مواد مخدر همکاری کنند.

او موفقیت دیپلماسی کشورمان در موضوع پرونده هواپیمای اوکراینی و آزادی حمید نوری را میراث سیاست گذاری درست شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان برشمرد و گفت: تمام شدن دوران بزن در رو فقط منحصر به صحنه‌های نظامی نیست و امروزه شاهد دیپلماسی عزت محور جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امام جمعه کیش با اشاره به اول تیر و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی هم بیان کرد: همه دستگاه‌ها با مشارکت مردم برنامه‌های متعدد ملی و مذهبی در کیش اجرا می‌کنند و در ایام رمضان و شب‌های قدر و محرم این مراسم به اوج خود می‌رسد و نشان از عمق اعتقادات ساکنان کیش است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با تاکید بر لزوم تکمیل مساجد نیمه کاره در کیش، گفت: پارسال بیش از بیست هزار اطعام غدیری در کیش انجام شد و امسال هم با همکاری اصناف و مردم این طرح اجرا می‌شود.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه واقعه غدیر، چکیده همه ادیان الهی، خلاصه مکتب وحی و اثبات حقانیت حضرت علی (ع) در جانشینی و ولایت حضرت محمد مصطفی (ص) است، گفت: غدیر استمرار نبوت و رسالت به دست ائمه معصومین (علیهم السلام) است و بعد از امام و در عصر غیبت هم این وظیفه بر عهده ولی فقیه است.

او افزود: غدیر به همه مسلمانان تعلق دارد و باید آن را رمز اتحاد و وحدت مسلمانان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در پایان سالروز ولادت امام هادی و امام کاظم علیهم السلام را تبریک گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه