English

امام جمعه کیش :

انتخابات جلوه مردم سالاری دینی و شکوه همدلی است

امام جمعه کیش گفت: انتخابات جلوه مردم‌سالاری دینی و شکوه همدلی و سربلندی کشور است.

انتخابات جلوه مردم سالاری دینی و شکوه همدلی است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه، انتخابات را مهمترین مسئله کشور برشمرد و گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه انتخابات، تکمیل‌کننده حماسه بدرقه رئیس‌جمهور شهید و همراهانش است.

امام جمعه کیش حضور پرشور مردم در انتخابات را پیامی روشن برای دوستان و دشمنان ایران اسلامی برشمرد و گفت: این انتخابات اگر باشکوه برگزار شود، انتخابات پر دستاوردی ا‌ست.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز انتخاب اصلح را مهم و حساس برشمرد و افزود: انتخاب شایسته، نیاز به شاخص و ملاک دارد و یکی از مهمترین آنها انتخاب فردی است که بیشترین شباهت را به رئیس جمهور شهید داشته باشد و بتواند راه او را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم امروز مردم، آینده کشور را برای چهار سال آینده رقم می زند، گفت: بی‌توجهی به انتخابات، به کشور و آینده مردم لطمه می‌زند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز شرکت در انتخابات را وظیفه دینی، شرعی، ملّی و اجتماعی برشمرد و افزود: مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر ثابت می کنند پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

او با بیان اینکه رئیس‌جمهور دولت چهاردهم، همانند شهید رئیسی باید مظهر شعار‌های انقلاب اسلامی باشد افزود: ایمان، ولایت مداری، تلاش و پشتکار، مردمی بودن و توانمندی در مدیریت کشور از شاخصه‌های نامزد اصلح است.

امام جمعه کیش افزود: رئیس‌جمهور منتخب، فردا رئیس‌جمهور همه ملّت ایران است و مکلّف به تبعیّت از قانون و همراهی با منتخب مردم هستیم.

او با قدردانی از تلاش‌های رسانه ملّی، از دستگاه‌های و نهاد‌های دولتی و انتظامی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز تشکر کرد.

امام جمعه کیش، به ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری ششم تا دوازدهم تیر به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: حقوق بشر آمریکایی را می‌توان در سه سطح حقوق بشر آمریکایی در داخل خاک آمریکا، منطقه و جهان تقسیم کرد.

او با اشاره به اقدامات خصمانهء ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا گفت: قتل‌عام و کوچ اجباری میلیون‌ها سرخپوست، رعایت نکردن حقوق مهاجران و تبعیض نژادی، از مصادیق نقضِ حقوق بشر در خاک آمریکا است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه آمریکا در هفتاد و پنج سال گذشته به بیش از صد کشور جهان حملهء نظامی کرده است، افزود: اگر ایران اسلامی مقابل آمریکا ایستاده است و اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز آمریکا را بزرگترین دشمن کشور می‌داند، به دلیل جنایت‌های فراوان آمریکایی‌ها در جریان به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با گرامیداشت چهلمین روز از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، خدمت، تلاش و مردمی بودن را از بارزترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید برشمرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه