English

امام جمعه اهل سنت کیش:

اعتماد مردم مناطق آزاد به رئیس جمهور منتخب، سرمایه بزرگی است که باید حفظ شود+فیلم

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: مردم مناطق آزاد به رئیس جمهور منتخب اعتماد کردند و این سرمایه بزرگی است و باید حفظ شود

اعتماد مردم مناطق آزاد به رئیس جمهور منتخب، سرمایه بزرگی است که باید حفظ شود+فیلم
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، شیخ یعقوب شمس در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: صندوق انتخابات تنها راه بیان مطالبات مردم است.

او گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایت و تدبیر در ایام شهادت رئیس جمهور شهید با تاکید بر اجرای کامل اصل ۱۳۱ قانون اساسی یک بار دیگر شرایط را مدیریت کردند.

شیخ یعقوب شمس، گفت: ریشه‌های وحدت ملت و دولت با حضور در انتخابات هشتم و پانزدهم تیر مستحکم‌تر شد و مردم مهر تایید بر رئیس جمهور منتخب زدند.

امام جمعه اهل سنت کیش، با اشاره به آرای ۷۰ درصدی مناطق آزاد به آقای مسعود پزشکیان در انتخابات، گفت: مناطق آزاد با چالش‌های زیادی روبروست و دولت در قبال این مناطق مسئولیت سنگینی دارد.

شیخ یعقوب شمس، اجرای قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، که سال ۷۲ مصوب و در سال‌های اخیر با تبصره‌ها و مصوبات دستگاه‌های اجرایی قابلیت خود را از دست داده است را یکی از مهمترین راهکار‌های نجات مناطق آزاد بیان کرد و گفت: مناطق آزاد به دلیل مشکلات در تحقق اهداف خود، با چالش‌های سختی روبرو هستند و ریشه این چالش‌ها سیاست‌هایی است که بدون شناخت اتخاذ و ابلاغ شده است.

او توسعه فضا‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی، ایجاد اشتغال پایدار، توجه به جوانان و نخبگان و رفع مشکلات حوزه مسکن را از دغدغه‌های اصلی ساکنان مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش برشمرد و گفت: صنعت درآمدزای گردشگری در مناطق آزاد از جمله کیش رو به افول است و مردم از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند با برنامه ریزی درست، رونق گردشگری را به این مناطق باز گرداند.

امام جمعه اهل سنت خطاب به رئیس جمهور گفت: از آزمون و خطا در مناطق آزاد پرهیز کند، ثبات مدیریت و انتخاب مدیران لایق به رونق اقتصادی جزیره کیش کمک می‌کند.

او گفت: جزیره کیش نگین برتر گردشگری ایران است و اگر نفس کیش گرم باشد نفس ایران هم گرم می‌شود.

شیخ یعقوب شمس توجه به بومیان و سرمایه‌های انسانی را مهم برشمرد و گفت: بومیان ساکن در مناطق آزاد از جمله کیش زیر بار فشار‌های اقتصادی کمر خم کرده اند.

امام جمعه اهل سنت کیش برای ارائه مشاوره بدون هیچ گونه توقعی به رئیس جمهور، در زمینه رفاه بومیان کارگران، جوانان، معلمان، نخبگان و بانوان و توسعه فعالیت‌های اقتصادی اعلام آمادگی کرد.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به جایگاه و مقام حضرت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا، گفت: یزید که خود را امیرمومنان می‌نامید آنقدر سنگدل و بی شرافت بود که فرزند حضرت فاطمه زهرا (س) و شیرخدا علی مرتضی (ع) و نوه رسول خدا (ص) را به شهادت رساند و تاریخ از این همه رذالت متحیر ماند.

او گفت: در حقانیت و مظلومیت امام حسین (ع) هیچ تردیدی نیست و هر کسی از مکتب حسینی فاصله بگیرد به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه