English

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد:

رضایتمندی بالای نود و پنج درصدی مردم از دستگاه قضایی در کیش

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: رضایتمندی مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی در کیش بین نود و پنج تا صد درصد است.

رضایتمندی بالای نود و پنج درصدی مردم از دستگاه قضایی در کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، رئیس کل دادگستری هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کیش، گفت: برای حل مشکلات مناطق ازاد اقدامات و جلسات کارشناسی خوبی انجام شده است.

رییس دادگستری هرمزگان

مجتبی قهرمانی، گفت: رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی در کشور ۷۰ درصد، استان هرمزگان ۸۷ درصد و در منطقه آزاد کیش ۹۵ تا ۱۰۰ درصد است.

او با قدردانی از زحمات محمد عباسی دادستان پیشین عمومی و انقلاب کیش، گفت: در کمتر از ۹ سال حضور آقای عباسی در کیش پیوند شایسته‌ای بین جوامع صنفی، مردم و مسئولان ایجاد شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: علی سالمی زاده هم از قضات برگزیده استان هرمزگان و معاون دادستان عمومی و انقلاب کیش، از امروز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کیش فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان، تعارض قوانین و دوگانگی مدیریتی مناطق آزاد را چالشی جدی برای مردم، مسئولان و دستگاه قضایی برشمرد زمینه بروز اختلاف و در برخی موارد فساد شده است.

مجتبی قهرمانی افزود: دو منطقه آزاد کیش و قشم به دلیل تعارض قوانین و دوگانگی مدیریتی با مشکلات زیادی روبرو هستند و در این بین منطقه آزاد کیش وضعیت بهتری دارد.

او گفت: ایجاد اشتغال مولد یکی از مهمترین ماموریت‌های مناطق آزاد است و در این زمینه انتظارات برآورده نشده است.

معرفه و تکریم دادستان کیش

امام جمعه کیش هم در این مراسم با قدردانی از محمد عباسی با بیان اینکه توسعه زیرساخت، اجرای عدالت در جامعه با مشارکت مردم، کانونی‌ترین محور فعالیت دستگاه قضا محسوب می‌شود، گفت: برای عدالت گستری در جامعه براساس تاکیدات قرآن کریم ابتدا باید اقدام فرهنگی انجام شود و برای جلوگیری از هرج و مرج با قانون شکنان نیز بر اساس قوانین اسلامی رفتار شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با اشاره به وسعت کوچک کیش، گفت: پرونده‌های مهمی به لحاظ موضوع و اعداد و ارقام در کیش وجود دارد.

او افزود: بهره برداری از ساختمان جدید و تلاش‌های بی وقفه کارکنان دستگاه قضا در کیش شایسته قدردانی است چرا که موجبات رضایت مندی مردم را فراهم ساخته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم با بیان اینکه در حکومت اسلامی مسئولیت، امانتی سنگین محسوب می‌شود، گفت: باید نسبت به آن در دنیا و آخرت پاسخگو بود.

رحیم سرهنگی، گفت: تلاش‌های کارکنان و مجموعه دادگستری و دادستانی با جوامع مختلف کیش با هدف تسریع حل مشکلات، موجب پیشبرد مسائل در منطقه آزاد کیش شده و جای تقدیر دارد.

تکریم و معارفه دادستان کیش

محمد عباسی دادستان پیشین کیش هم در این مراسم با تشکر از مردم، دستگاه‌ها و مسولان کیش، اعلام کرد: در مدت مسئولیتم در کیش، تلاش دستگاه قضایی، حل پرونده‌ها و عدالت گستری در کمترین زمان ممکن بود.

مسئولان منطقه آزاد کیش در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از محمد عباسی دادستان پیشین کیش تقدیر و با حکم انتصاب علی سالمی زاده را به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب کیش اهدا کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه