English

نخستین کیش اکسپو و دومین نمایشگاه شهر پایدار در جزیره کیش برگزار می‌شود

دبیرعلمی نخستین نمایشگاه کیش اکسپو و دومین نمایشگاه شهرپایدار گفت: نمایشگاه شهر پایدار کیش میزبان شهرداری های بیش از 20 کلان شهر کشور، شوراهای شهر و نمایندگانی از کشورهای خارجی است.

 نخستین کیش اکسپو و دومین نمایشگاه شهر پایدار در جزیره کیش برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، محمدرضا قادری مدیر هلدینگ چهارفصل ودبیرعلمی نمایشگاه بین المللی شهرپایدار که از 17 تا 20 مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود اظهار کرد: دومین نمایشگاه شهرپایدار با محوریت اقتصاد پایدار، انرژی های تجدیدپذیر، ساختمان‌های هوشمند و پایدار، خدمات تجارت الکترونیک، دولت هوشمند و حمل و نقل پایدار با حضور شهرداران، اعضای شوراهای شهر و نمایندگانی از شهرهای خارجی در جزیره کیش برگزار می‌شود.

قادری دبیر نمایشگاه کیش پایدار

وی با اشاره به تشکیل کنسرسیومی از شرکت‌های فناور ایرانی و کشورهای پیشرو در حوزه شهرپایدار بر بهره‌گیری از تجربه و توان و دستاوردهای پایدارسازی و هوشمندسازی فضای شهری توسط کشورهای توسعه یافته در این مقوله تاکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری و نوآوری، مدیران و مسئولان اقتصادی کشور، صنایع مرتبط با شهرپایدار، مدیران و کارشناسان حوزه شهری، نخبگان و صاحب‌نظران در زمینه شهرپایدار، فعالان حوزه حمل و نقل و انرژی‌های پایدار، فعالان عرصه ساختمان و ملزومات ساختمانی، فعالان عرصه هوشمندسازی، از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

قادری با اشاره به بازخوردهای نخستین نمایشگاه شهرپایدارافزود: بیشاز  150 شرکت که یک سوم آن ها شرکت‌های دانش بنیان بودند در نمایشگاه نخست شرکت کردند و بیش از 7 هزار نفر از اعضای شوراهای شهری و شهرداری‌ها از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی با اشاره به حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در دومین نمایشگاه تعداد بازدید‌کنندگان به 2 برابر این میزان برسد.

نشست خبری کیش اکسپو

دبیرعلمی دومین نمایشگاه بین المللی شهرپایدار با اشاره به موضوع اقتصاد پایدار و تامین مالی و سرمایه گذاری در این دوره از نمایشگاه افزود: همایشی با موضوع اقتصاد پایدار و تامین مالی و سرمایه گذاری با مشارکت بانک ها، بیمه ها، نخبگان و صاحب نظران این عرصه در نمایشگاه با محوریت دولت هوشمند، مدیریت شهری، هوشمندسازی ونوآوری با حضور سخنرانان مطرح در این دوره از نمایشگاه برگزار خواهد شد.  

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه کیش اکسپو نیز افزود: در نمایشگاه های اکسپو که بیشتر به صورت منطقه ای برگزار می شود، مباحث فرهنگی بروز و ظهور بیشتری داشته و موضوع فناوری در آن ها پررنگ تر است.

وی افزود: پاویون های صنایع نفت گاز، محصولات پتروشیمی، شیمیایی پلیمری، محصولات معدنی و فلزات و فولاد، محصولات صنایع انرژی های تجدید پذیر، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، پاویون شرکت های بین المللی، پاویون شهرک های صنعتی، خدمات گردشگری، محصولات دانش بنیان، محصولات دارویی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی، حمل و نقل و لجستیک، خدمات مالی و بانکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت های خودرو و قطعات یدکی، شرکت هایساختمانی و تاسیسات و شرکت های کشاورزی و غذایی از شرکت کنندگان در این دوره از کیش اکسپو هستند.

نخستین نمایشگاه کیش اکسپو 3 تا 9 آذر ماه به مدت یک هفته در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه