English

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد؛

توانمند سازی خبرنگاران و بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای جزیره کیش

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

توانمند سازی خبرنگاران و بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای جزیره کیش
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، در این دیدار که شنبه 13 مرداد و در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار انجام شد؛ سید ابراهیم هاشم ورزی و محمد آقاسی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکاری های لازم جهت توانمند سازی و ارتقاء سطح بینش و سواد رسانه ای فعالان حوزه خبرنگاری را بررسی کردند.

محمد آقاسی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با توجه به اهمیت توانمندسازی خبرنگاران و توجه به آموزش آنان، این مهم را یکی از نیازهای مهم جامعه عنوان کرد و بر همکاری و تعامل با خبرنگاران جهت اطلاع رسانی جامع و مبتنی بر اصل امانت داری و انصاف در راستای رفع مشکلات تاکید کرد.

همچنین در این نشست سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با تشریح نحوه و کیفیت فعالیت رسانه های گروهی در کیش گفت: راهبرد اصلی این مدیریت بر توانمندسازی خبرنگاران هدف‌گذاری شده است و برای تحقق این امر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی ضروری است.

وی تاکید کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی مورد نیاز تدوین و با همکاری اداره کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

بر اساس این گزارش، برنامه ریزی برای آموزش مستمر، فراهم آوردن زمینه جهت تعامل با خبرنگاران و بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای جزیره کیش، بررسی مشکلات رسانه ها، بهره گیری از راهکارهای خبرنگاران برای تقویت فعالیت های خبری، لزوم تشکیل جلسات مختلف همفکری و سیاست گذاری خبری درخصوص مشکلات و معضلات منطقه با حضور رسانه ها و توجه به رفاه اصحاب قلم ازدیگر مواردی بود که دراین نشست مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه