English

جلب اعتماد و رضایت گردشگران، مهم‌ترین هدف سامانه جامع گردشگری+ فیلم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تبیین اهمیت سامانه جامع گردشگری، اظهار داشت: تامین امنیت روانی گردشگران و اعتماد آنان به دریافت خدماتی که جهت آن‌ها هزینه کرده‌اند، از مهم‌ترین نتایج این طرح است.

جلب اعتماد و رضایت گردشگران، مهم‌ترین هدف سامانه جامع گردشگری+ فیلم
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، رحیم سرهنگی، در نشست تبیین شیوه مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و جامعه کلوب‌داران با اشاره به چندنرخی بودن برخی خدمات در کیش، گفت: "اعتماد" مهم‌ترین نتیجه‌ای است که هر برندی باید به آن برسد و چندنرخی بودن هرگونه کالایی اعم از خدماتی یا غیرخدماتی بودن آن، اعتماد مشتری را فرو می‌ریزد و نگاه وی را به محصولات دیگر نیز بی‌اعتبار و بی‌اعتماد می‌کند و درنهایت گردشگری را رقم می‌زند که در هر لحظه حس "مغموم شدن" دارد؛ بنابراین اولین و مهم‌ترین اصلی که باید برای گردشگر فراهم شود، "اعتماد" است.

سرهنگی در ادامه به ارائه‌دهندگان این خدمات و مشکلات و مسئولیت‌های آنان اشاره کرد و ادامه داد: حاشیه‌ی سود بسیار پایین این افراد از یک‌طرف و تعلق هزینه‌ی صرف‌شده به دلالانی‌ که گاهی حتی در کیش هم نیستند، از دیگر مشکلاتی بود که گردشگری ناسالم را رقم می‌زد و نشان‌دهنده‌ی لزوم ایجاد طرحی در جهت رفع آن بود در "سامانه جامع گردشگری کیش" دیده شد.

رحیم سرهنگی کیش

وی با بیان این مطلب که رقابت‌ در ارائه‌ی تخفیف‌های غیراصولی دلالان، به شرایط باخت_باخت ِ مطرح در "نظریه‌ی بازی" می‌انجامد، گفت: اما علاوه بر رقابت در کیفیت، علاوه بر نیل به شرایط برد_برد در این سامانه، امکان تحلیل داده‌ها در جهت شناسایی ذائقه‌ی گردشگران و ارائه خدمات بیشتر به گردشگر و همچنین برخورداری از خدمات نظارتی و مراقبتی در شرایطی مانند بدی آب و هوا، از دیگر مواردی است که نفع فعالین این حوزه را رقم می‌زند.

سرهنگی از پایان شرایط استیجاری کلوب‌داران و مشکلات اقتصادی آنان در فصل‌های کم‌گردشگر خبر داد و تاکید کرد: زین پس، سازمان منطقه آزاد کیش و کلوب‌داران شریک یگدیگر هستند و این امر، از طرفی سود اقتصادی بهره‌برداران را تامین می‌کند و از طرف دیگر، تخطی از آن و فروش در محیطی غیر از سامانه، تخلف غیر قابل گذشت محسوب می‌گردد؛ چرا که تمام این تلاش‌ها در جهت نیل به گردشگری سالم است، سالم نگه داشتن هر طرحی، از ایجاد آن مهم‌تر به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر این‌که برای ارائه‌ی تخفیف‌های تابستانی، همه‌ی بهره‌برداران باید با یکدیگر هماهنگ باشند، ادامه داد: دیگر تفریحات کیش نیز علی‌رغم عدم شراکت با سازمان، جهت تامین امکان نظارت بیشتر و بهتر حاکمیت، ملزم به فروش و ارائه‌ی خدمات در این سامانه گشته‌اند.

سرهنگی با بیان این مطلب که یک درصد از تمام درآمدهای حاصل در این سامانه، به کنسرسیوم و سه‌درصد به جامعه کلوب‌داران تعلق خواهد داشت، از در اختیار گذاشتن دو مکان ثابت در فرودگاه کیش و اسکله‌ی تفریحی جهت معرفی این سامانه به گردشگران و ارائه‌ی بلیط‌های مربوط به آن خبر داد و افزود: معرفی این سامانه در کارت‌های پرواز مسافران آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در پایان از هدیه‌ی جامعه کلوب‌داران به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار خبر داد و افزود: در نظر گرفتن بلیط بهره‌مندی از تفریحات دریایی جهت دانش‌آموزان طیف کم‌برخوردار از جمله هدایایی است که جامعه‌ی کلوب‌داران در نظر گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه