English

امام جمعه کیش :

آمریکا، شریک جرم جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

امام جمعه کیش گفت: آمریکا، شریک جرم جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی است.

آمریکا، شریک جرم جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک جمهوری جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت اطلاعاتی آمریکا جرات انجام این جنایت را نداشت.

او با ابراز تاسف از سکوت وقیحانه اروپا و حمایت از رژیم صهیونیستی، گفت: برای قصاص یک قاتل در ایران بیانیه اعلام می‌کنند، اما جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم نمی‌کنند و این رفتار‌های دوگانه غرب تاسف بار و لکه ننگ است.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه ترور اسماعیل هنیه و شهادت رهبران مقاومت، محور مقاومت را تضعیف نمی‌کند، گفت: اگر مجاهدی شجاع را شهید کردید فرد دیگری جایگزین آن شد و این وعده الهی در قرآن کریم است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز، انتخاب یحیی سنوار به جای شهید اسماعیل هنیه را بیانگر ادامه راه مقاومت برشمرد و گفت: شهادت در راه اسلام جای شکر دارد.

او گفت: انتخاب یحیی سنوار به عنوان رهبر سیاسی حماس اولین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کرد و تنبیه اصلی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه جنگ را به مرحله جدید کشاند، گفت: مردم ایران با تشییع میلیونی پیکر این شهید مجاهد مهمان نوازی را نشان دادند، اما ضربه سخت و سیلی محکم به رژیم صهیونیستی از طرف محور مقاومت، حزب الله و جمهوری اسلامی ایران در راه است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز در جواب برخی که می‌گویند حمله به رژیم صهیونیستی مشکلات برای کشور ایجاد می‌کند، گفت: برخورد نکردن با این رژیم جنایتکار پیامد‌های بدی برای منطقه و جهان به همراه خواهد داشت.

او گفت: باید به اسرائیل فهماند که دوره بزن و در رو تمام شده است و اگر بزند خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز به آغاز فعالیت دولت چهاردهم نیز اشاره کرد و گفت: موفقیت دولت، موفقیت فرد، گروه و جناح خاصی نیست، موفقیت مردم، کشور و نظام است.

او ابراز امیدواری کرد در دوران گذار از دولت سیزدهم به دولت چهاردهم در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات مردم خللی ایجاد نشود و هر کسی در هر مسئولیتی، تا آخر پیگیر مطالبات مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز از سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به دلیل بخشودگی جرائم خودرو‌های پلاک ملی در کیش تشکر کرد و گفت: گرفتن عوارض از خودرو ملی برای تردد در کیش اجحاف در حق مردم است.

او با اشاره به هفدهم مرداد روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه تبریک گفت و از تلاش آنان در راه اطلاع رسانی تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز، گفت: خبرنگاران دیده‌بانان حقیقت، فعالان خط مقدم جهاد تبیین و پیام رسانان مردم و مسئولان هستند.

او گفت: همه دستگاه‌ها باید از خبرنگاران حمایت کنند و خبرنگاران هم با دقت امانت و سرعت اخبار صحیح را به مردم و مسئولان برسانند.

امام جمعه کیش، گفت: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و علاوه بر پیگیری مطالبات مردم باید عملکرد و تلاش مسئولان را نیز نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز به سالروز اتمام جنگ ۳۳ روزه لبنان نیز اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را روز مقاومت معرفی کرده است.

او گفت: رژیم صهیونیستی با آمریکا انگلستان و فرانسه و حمایت برخی از کشور‌های عربی و احزاب داخلی لبنان جنگ ۳۳ روزه را با هدف ایجاد خاورمیانه جدید برنامه‌ریزی کرد، اما حزب الله لبنان در این جنگ پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز گفت: آن روز که رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش قوی‌تر بودند نتوانستند پیروز جنگ شوند امروز که حزب الله و محور مقاومت قوی‌تر است رژیم صهیونیستی هیچگاه پیروز نخواهد بود و قطعاً پیروز میدان محور مقاومت است.

امام جمعه کیش به روز حمایت از صنایع کوچک نیز اشاره کرد و گفت: کلید تحقق اقتصاد مقاومتی در حمایت از صنایع کوچک است.

او با گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی،گفت: جهش تولید با مشارکت مردم امکان پذیر است و مسئله مشارکت اجتماعی و حمایت از بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی و مشارکت دادن مردم در همه امور به ویژه اقتصاد مهم و ضروری است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: پیشرفت امروز کشور مدیون تلاش این عزیزان است و دولت چهاردهم با پیگیری مصوبات دولت سیزدهم در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تلاش کند.

او به ایام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و امام حسن مجتبی علیه السلام نیز اشاره کرد و با تسلیت این مناسبت‌ها گفت: امام حسن مجتبی (ع) در بین مسلمانان و شیعیان غریب است و به طور شایسته و بایسته شناخته نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز گفت: امام حسن مجتبی (ع) نیز اگر در زمان امام حسین (ع) حضور داشت حتما با یزید می‌جنگید و صلح با معاویه به دلیل شرایط آن زمان و نداشتن یار و یاور بود.

او گفت: از امشب ویژه برنامه‌های مختلفی با مشارکت هیئت‌های مذهبی برای گرامیداشت این ایام در کیش پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه