English

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش :

بهره گیری از ظرفیت رسانه زمینه ساز رشد و توسعه گردشگری کیش است +فیلم

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه زمینه ساز رشد و توسعه گردشگری در منطقه آزاد کیش است.

بهره گیری از ظرفیت رسانه زمینه ساز رشد و توسعه گردشگری کیش است +فیلم
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، رحمان سادات نجفی در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه رشد و توسعه فضا‌های کسب و کار در کیش، نیازمند همراهی و مشارکت مردم و مسئولان است، افزود: امید آفرینی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران در جامعه است.

نشست خبری سادات نجفی کیش

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با تاکید بر نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی، گفت: تامین زیر ساخت‌های گردشگری زیر بنای حضور گردشگران است.

سادات نجفی گفت: برخی ناترازی‌ها در حوزه تامین انرژی، ناوگان حمل و نقل هوایی، دریایی و جاده‌ای تاثیر مستقیمی بر کاهش حضور گردشگران در کیش به ویژه در فصل تابستان دارد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش رعایت نکردن استاندارد‌های گردشگری را از عوامل موثر بر کاهش حضور گردشگران در کیش برشمرد.

سادات نجفی نادیده گرفتن ظرفیت‌های موجود و برخی کم کاری‌ها در حوزه تبلیغات را از عوامل موثر بر رکود گردشگری برشمرد و از فعالان حوزه رسانه خواست با انعکاس تخفیف‌های تابستانی به ویژه تور‌های تابستانی زمینه حضور بیشتر گردشگران را فراهم کنند.

وی از برنامه ریزی‌های جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برای رونق بازار در فصول پیش رو خبر داد و افزود: از پانزدهم شهریور برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری کیش پیش بینی شده است.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان از اصحاب رسانه کیش با اهدای لوح تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه