English

امام جمعه موقت کیش :

جریان‌های مختلف در اربعین به دنبال احقاق حق مظلومان و مبارزه با استبداد هستند

خطیب موقت نمازجمعه کیش، پیاده روی اربعین را قدرت نرم مظلومان جهان برشمرد و گفت: در اربعین جریان‌های مختلف به دنبال احقاق حق مظلومان و مبارزه با استبداد هستند.

جریان‌های مختلف در اربعین به دنبال احقاق حق مظلومان و مبارزه با استبداد هستند
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، حجت الاسلام محمد ملکی با بیان اینکه اربعین حسینی حرکت میلیونی انسان‌هایی است که به عشق اباعبدالله الحسین (ع) قدم در این مسیر گذاشته اند، گفت: در اربعین از دیگر ادیان و مذاهب شرکت می‌کنند و همه زیر یک پرچم، انسانیت و آزادگی را فریاد می‌زنند.

وی به ورود متفقین به خاک ایران در جریان جنگ جهانی دوم و کودتای ٢٨ مرداد هم اشاره کرد و افزود: این اتفاقات زمانی رخ دادند که حاکمان و مسئولان به جای اعتماد به مردم به دشمن دل بستند و تاریخ گواه است انگلیسی‌ها که روزی رضاخان را بر سر کار نهادند چگونه او را برداشتند و مصدق هم که از مرجعیت و مردم دور شد چگونه گرفتار توطئه آمریکایی‌ها شد.

حجت الاسلام محمد ملکی با هشدار درباره رخنه جریان نفوذ در کشور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که بدست همین عوامل نفوذی به شهادت رسیدند را گرامیداشت و تأکید کرد: جریان نفوذ امروز آبروی انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و هر کس در هر شغل و عنوانی در صدد ایجاد نارضایتی در بین مردم باشد خائن به انقلاب اسلامی و نظام و هر کسی به فکر پیشرفت و استقلال کشور باشد پایبند به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

خطیب موقت نمازجمعه کیش با گرامیداشت سالروز تولد ابوعلی سینا و روز پزشک از خدمات پزشکان مستقر در کیش قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه