English

عاقبت خوشگذرانی با طعم کلاهبرداری

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش از شناسایی و دستگیری افرادی که با ارائه رسید جعلی ، اقدام به خرید و کلاهبرداری از کسبه می نمود خبر داد.

عاقبت خوشگذرانی با طعم کلاهبرداری
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، سرگرد محسن بابایی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی با ارائه رسید جعلی اقدام به خرید از وی نموده مراتب برای شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای احقاق حقوق مالباخته و همچنین به منظور پیشگیری از وقوع جرایم مشابه توسط کلاهبردار که احتمال افزایش بزه دیدگان را متصور می ساخت، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت که با اقدامات پلیسی صورت گرفته ، دو فرد کلاهبردار شناسایی و با هماهنگی قضایی صورت گرفته ، دستگیر و برای ادامه رسیدگی به پلیس فتا منتقل گردیدند که پس از روبرو شدن با ادله و مستندات مجرمانه جمع آوری شده به اقدام مجرمانه خود معترف شدند.

رئیس پلیس فتا کیش گفت: متهمین که از یکی از استان های غربی کشور به جزیره کیش سفر کرده در طول مسیر نیز نسبت به ارائه رسید جعلی و کلاهبرداری از کسبه اقدام نموده بودند که با توجه به گستردگی اقدامات متهمین، احتمال افزایش شکات از استانهای دیگر نیز وجود دارد.

سرگرد بابایی در ادامه بیان داشته تا کنون بیش از ده نفر در جزیره کیش قربانی کلاهبرداری شده که با اطلاع رسانی صورت گرفته تعداد شکات در حال افزایش می باشد لذا کسبه و بازریان محترم که از طریق این شگرد مجرمانه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می بایست جهت تشکیل پرونده به پلیس فتا مراجعه نمایند.  

بابایی بیان داشت: شهروندان از هرگونه اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در هنگام فروش کالا حتما موجودی حساب بانکی خود را  از طریق سامانه پیامکی ، اینترنت بانک، دستگاه‌های خودپرداز یا کارتخوان بررسی و پس از حصول اطمینان از واریز وجه، کالارا تحویل  خریدار دهند.

وی از شهروندان خواست: در صورتیکه اخیرا هنگام فروش کالا و یا ارائه خدمات از آنها با این روش کلاهبرداری شده ، برای پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه نمایند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا  و یا با شماره گیری 096380 موضوع را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه