English

ورود موقت خودروهای فاخر به جزیره کیش آزاد شد+ فیلم

با پیگیری‌های سازمان منطقه آزاد کیش و توافق‌های به عمل آمده با پلیس راهور، ورود خودروهای پلاک موقت دوساله ملی و بدون محدودیت حجم موتور به منطقه آزاد کیش محقق شد.

ورود موقت خودروهای فاخر به جزیره کیش آزاد شد+ فیلم
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری با اعلام این خبر گفت: سرمایه گذاران، جامعه گردشگری، کسب و کارهای مبتنی بر خودروهای ویژه و عموم کیشوندان متقاضی، با هماهنگی و موافقت این معاونت می‌توانند از این مزیت احیا شده منطقه آزاد کیش بهره مند شوند.

وی از ورود سه دستگاه خودروهای احتراقی روز دنیا و بدون محدودیت حجم موتور توسط شرکت اسفندیار کیش در پنج شنبه 22 شهریور به جزیره کیش خبر داد و افزود: تنها محدودیت و منع واردات اینگونه خودروها، ساخت و برند آمریکایی بودن است و تشریفات گمرکی ترخیص آن در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد.

زارع فکری خاطر شان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، یکی دیگر از وعده‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش محقق شد و از این پس هر هفته شاهد ورود این خودروهای زیبا و باکیفیت خواهیم بود.

وی با اشاره به این که تردد خودروهای روز دنیا در جزیره کیش از گذشته به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش مطرح بوده است؛ افزود: با ورود موقت خودرو های فاخر و تشریفاتی به جزیره کیش، این جاذبه گردشگری کیش مجددا احیا و نگین خلیج فارس را زیباتر خواهد کرد و روزهای خوبی در انتظار گردشگران، کیشوندان و سپهر گردشگری کیش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه