English

تجلیل از داروساز نمونه گیلانی و قهرمان کشتی جهان در کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت

در چهل و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر رشت، از داروساز نمونه گیلان و دو ورزشکار کشتی گیلانی تجلیل شد.

تجلیل از داروساز نمونه گیلانی و قهرمان کشتی جهان در کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در این جلسه به مناسبت پنجم شهریور سالروز ولادت زنده‌یاد جهان‌پهلوان تختی و روز ملی کشتی ، مراسم تقدیری از دو جهان‌پهلوان گیلانی، فردین معصومی و فرزند ایشان امیررضا معصومی انجام گرفت.

علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای رشت در این رابطه گفت: دو جهان‌پهلوان "فردین معصومی" و فرزند برومند ایشان "امیررضا معصومی"  باعث افتخار  استان گیلان و شهر رشت هستند و ما به عنوان نمایندگان فرهنگی اجتماعی و ورزشی رشتوندان بر خود لازم دانستیم به بهانه روز ملی کشتی و سالروز ولادت اسطوره ورزش کشتی کشور "جهان‌پهلوان تختی"، از پدر و پسر پهلوان و طلایی گیلانیان، بقدر بضاعت تقدیری بجا آورده شود. 

تاج شهرستانی اضافه کرد: ورزش یک پدیده جهانی و محبوب و اجتماعی است که ملتهای جهان را فارغ از چهارچوبهای حزبی به یکدیگر پیوند داده و قهرمانان ورزش، سمبلی هستند که در بسترهای ورزشی و اجتماعی، در جهت سالم‌سازی جوامع موثر خواهند بود.

تجلیل از قهرمان کشتی

تقدیر از داروساز نمونه گیلانی به مناسبت روز داروساز

در ادامه و به مناسبت روز جهانی داروساز،  مراسم تقدیری از دکتر کیایی، داروساز نمونه استان بعمل آمد.

تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در این رابطه گفت: ایامی مانند سالروز گرامیداشت دانشمند حکیم ایرانی محمد زکریای رازی و روز جهانی داروساز ، فرصتی است تا بتوان شهروندان نمونه‌ای مانند دکتر کیایی را به پاس تلاشهای مردم دوستانه و موثر  تقدیر نمود.

دکتر کیایی نیز در این جلسه طی سخنانی ضمن تشکر از برپایی این مراسم عنوان کرد: در سه ساله اخیر که جهان درگیر بیماری کووید بود، اهمیت الکل، که کشفی مهم از دانشمندی ایرانی بوده است برای باری دیگر ثابت شد و جهانی با کمک این مایع مهمِ صنعتی و پزشکی توانست با آلودگی‌های ویروسی مقابله کند.

وی گفت: دعوت کمیسیون فرهنگی از افراد تلاشگر دلگرم کننده است و سبب میشود خدمت رسانی در هر جایگاه و شغلی ارزش و اهمیت تلقی گردد.

 

بیشتر بخوانید:

تقدیر از قهرمان کشتی جوانان جهان در سما واحد رشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر