English

ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از هزار مددجوی کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام گیلان از ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی به هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد استان با مشارکت گروه جهادی «الکفیل» خبر داد.

ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از هزار مددجوی کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی، مدیر کل کمیته امداد گیلان، گفت: با راه اندازی درمانگاه سیار «شهید عشوری» در مصلای امام خمینی رشت، با همکاری گروه جهادی «الکفیل» و قرارگاه جهادی «مرحوم والی»، به بیش از هزار و ۱۰۰ بیمار اقشار نیازمند ۵ دهک اول جامعه و مددجویان کمیته امداد، خدمات دندانپزشکی و پزشکی ارائه شد.
وی با اشاره به ارائه این خدمات از ۱۱ مهر تا امروز، افزود: در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ پزشک و دندانپزشک با ۱۰۰ واحد درمانی دندان پزشکی، خدمات درمانی دندانپزشکی مانند جراحی، عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن و جرم گیری دندان به بیماران نیازمند و مددجوی استان ارائه کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام گیلان با بیان اینکه ویزیت رایگان پزشکان عمومی و تحویل رایگان دارو هم را از دیگر خدمات ارائه شده به بیماران در این مدت است، افزود: علاوه بر هدیه دادن به کودکان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی هم به مراجعه کنندگان ارائه شد.
عباس اهرابی افزود: این طرح با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، سپاه قدس گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر استان، فرمانداری شهرستان رشت و شهرداری رشت برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه